جامع نیوز:اعزام کادر پزشکان ایرانی به کربلای معلی در آستانه روز عرفه برای خدمات دهی به زائران و مجاوران از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات از سر گرفته شد. به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، بر اساس اعلام حوزه جذب و مشارکتهای مردمی ۱۸ پزشک و پرستار جهت ارائه خدمات درمانی به زائران […]

جامع نیوز:اعزام کادر پزشکان ایرانی به کربلای معلی در آستانه روز عرفه برای خدمات دهی به زائران و مجاوران از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات از سر گرفته شد.
به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، بر اساس اعلام حوزه جذب و مشارکتهای مردمی ۱۸ پزشک و پرستار جهت ارائه خدمات درمانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حسینی در محل درمانگاه حضرت زینب(س) که از سوی این ستاد ساخته شده است ، راهی کربلا شدند.
این گروه از پزشکان با تخصص های مختلف از جمله دندانپزشکی، چشم پزشکی، رادیولوژی، اورولوژی و آزمایشگاه به همراه پرستاران در کربلا خدمات درمانی ارائه خواهند کرد.
مدت اقامت این دسته از پزشکان و پرستاران سه هفته خواهد بود و پس از آن گروههای بعدی به طور مستمر به ویژه در ایام زیارتی محرم و صفر اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است که این پزشکان به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و موسسه امداد منجی اصفهان به کربلا اعزام شده اند.