جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر توسعه و آبادانی شهرها که در نهایت آبادانی کشور را به همراه دارد ، هدف نهایی بانک شهر دانست و گفت: پروژه‌های شهری باعث توسعه شهرها و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران می‌شود. به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمد‌پور‌زرندی درامضای تفاهم نامه میان این بانک و شهرداری همدان ، در […]

جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر توسعه و آبادانی شهرها که در نهایت آبادانی کشور را به همراه دارد ، هدف نهایی بانک شهر دانست و گفت: پروژه‌های شهری باعث توسعه شهرها و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران می‌شود.
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمد‌پور‌زرندی درامضای تفاهم نامه میان این بانک و شهرداری همدان ، در جلسه ای با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان و دیگر شهرداران استان، برگزار شد‌، با بیان اینکه در سبد درآمدی و منابع کشور جایگاه بانک‌ها کمتر از یک درصد است، افزود: بانک شهر یک بانک تخصصی به منظور تأمین مالی پروژه‌های شهری بوده و هست.
وی با اشاره به مدیریت کیف پول الکترونیکی گفت: منابع مالی جمع‌آوری شده از شهروندان همدانی از طریق این کیف‌ها در پیشبرد پروژه‌های شهری همدان مصرف خواهد شد.
مدیر عامل بانک شهر از کمک بانک شهر به دولت خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به زودی وارد ناوگان حمل و نقل شهرهای کشور می‌شود .
پورزرندی خاطر نشان کرد‌: برای اجرا و تکمیل پروژه‌ها نیاز به منابع مالی وجود دارد که این منابع در شهر همدان از مشارکت مردم و شهرداری تأمین می‌شود و ۲۰ تا ۳۰ درصد اعتبار نیز از مدیریت بانک شهر برای آنها در نظر گرفته می‌شود.