جامع نیوز:دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک در مراسم گرامیداشت روز کارمند و در جمع همکاران گفت: سرمایه‌های انسانی، اولویت نخست بانک هستند و تمام اندیشه مدیران، معطوف این موضوع است. به گزارش جامع نیوز، حسین محمدپورزرندی در این همایش که برای نخستین بار در مجموعه بانک شهر و با حضور همکاران تهران در سالن همایش‌های […]

جامع نیوز:دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک در مراسم گرامیداشت روز کارمند و در جمع همکاران گفت: سرمایه‌های انسانی، اولویت نخست بانک هستند و تمام اندیشه مدیران، معطوف این موضوع است.

به گزارش جامع نیوز، حسین محمدپورزرندی در این همایش که برای نخستین بار در مجموعه بانک شهر و با حضور همکاران تهران در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، ضمن تشریح تدابیر مدیریت کلان بانک در حوزه منابع انسانی و رفاه، اظهار داشت: با عزمی جدی و دیدگاهی وظیفه‌مدار به این موضوع می‌اندیشیم و تمامی تصمیمات در این بخش با هدف حفظ و یا ارتقاء سطح کیفی زندگی همکاران اتخاذ می‌شود.

پورزرندی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه همکاران بانک در پیشبرد اهداف و دستیابی به آرمان‌های ترسیمی به منظور قرار گرفتن بانک در جایگاه برترین بانک‌های کشور به تاسیس شرکت‌های گردشگری و انبوه‌ساز مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم نمود تا از این طریق، ضمن رفع دغدغه همکاران بتوانیم رضایت شغلی و رفاهی بیشتری برای این عزیزان فراهم نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم هرگونه تصمیم‌گیری در بخش منابع انسانی با رعایت صرفه و صلاح فرد فرد همکاران صورت پذیرفته و خواستار عدم توجه همکاران به شایعات احتمالی شد و تاکید نمود: همکاران فقط به موضوعاتی که از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی منتشر می‌شود توجه داشته و منطبق بر آن برنامه‌ریزی و عمل نمایند و یادآور شد: افرادی که با تمام توان خود در راستای نیل به اهداف بانک، کار و تلاش بی‌وقفه می‌نمایند، همیشه جایگاه‌شان تثبیت شده بوده و دغدغه معیشتی آنان را به حول و قوه الهی حل خواهیم کرد.

گفتنی است که در این مراسم حسین مظلوم، معاون منابع انسانی و رفاه نیز به توصیف بخش‌های عمده‌ای از برنامه‌های آتی این حوزه و خدمات قابل ارایه از این طریق برای همکاران اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد، در پی اجرای این طرح‌ها بیش از پیش زمینه جلب رضایت و آسایش همکاران در تمامی بخش‌های بانک فراهم شود.

لازم به توضیح است که در بخشی از این برنامه، از بین همکاران سراسر کشور، تعداد ۱۸نفر به عنوان کارمند نمونه مورد تقدیر قرار گرفته و لوح و جوایز خود را از مدیرعامل بانک دریافت نمودند.