جامع نیوز:در نمایشگاه IFA 2014، ال‌جی جدیدترین ماشین ظرفشویی (مدل D1494CF) مجهز به قابلیت TrueStream (بخار شوی) خودش را که عملکرد شستشوی قدرتمند و درجه انرژی A+++ دارد، معرفی خواهد کرد. این ظرفشویی پیشرفته همچنین از ویژگی سیستم SmartRack (سبد هوشمند) ال جی با دندانه هایی که به سادگی قابل تنظیم هستند و تکنولوژی حذف […]

جامع نیوز:در نمایشگاه IFA 2014، ال‌جی جدیدترین ماشین ظرفشویی (مدل D1494CF) مجهز به قابلیت TrueStream (بخار شوی) خودش را که عملکرد شستشوی قدرتمند و درجه انرژی A+++ دارد، معرفی خواهد کرد. این ظرفشویی پیشرفته همچنین از ویژگی سیستم SmartRack (سبد هوشمند) ال جی با دندانه هایی که به سادگی قابل تنظیم هستند و تکنولوژی حذف باکتری ها با لامپ پرتو UV، برای افزایش راحتی و بهداشت کاربران بهره می برد.
راندمان انرژی بالای این ظرفشویی با یک ساختار بسیار ساده تر و با استفاده از تکنولوژی درایو مستقیم اینورتر ال‌جی که برق مورد نیاز برای هر بار شستشو را با فرستادن مستقیم انرژی از موتور به سیستم اسپری آب بهینه می کند، امکان پذیر شده است. این ویژگی به همراه ویژگی TrueSteam که وقتی ظرفشویی در وضعیت قدرت بخار قرار بگیرد فعال می شود، موجب می شود بخار آب با دما و فشار بالا از طریق نازل ها تخلیه شود و به این صورت ذرات غذا از ظرف ها جدا می شوند. دما و فشار به وسیله یک ژنراتور بخار توکار کنترل می شوند که به قدری قدرتمند است که کاملا ذرات غذای سوخته یا خشک چسبیده به ظرف ها را جدا می کند. برای شستشوی ظرف های ظریف، وضعیت مراقبت بخار این ماشین ظرفشویی یک شستشوی لطیف تر را ارائه می کند. ویژگی اسپری دوگانه بخار این ماشین ظرفشویی به کاربر این امکان را می دهد که بر روی سبد های بالا و پایین، فشار آب متفاوت اعمال کند و به این صورت همزمان ظرف های با ذرات غذای سخت و نرم همزمان شسته می شوند و مصرف آب و انرژی کاهش می یابد.
بعد از اینکه شستشو انجام شد، این ماشین ظرفشویی یک فرآیند حذف باکتری ها با لامپ UV را به کار می گیرد تا هرگونه باکتری باقی مانده را در حد ۹۹.۹ درصد از بین ببرد. این ویژگی به همراه تکنولوژی TrueSteam ال‌جی از نظر بهداشتی بسیار موثر است و می توان ظرف ها را تا بیش از ۴ ساعت، بدون اینکه هیچ باکتری ای رشد کند در ظرفشویی قرار داد. این وضعیت استرلیزه کردن با پرتو UV، به صورتی برنامه ریزی شده که در صورتی که درب ماشین ظرفشویی تا دو ساعت بعد باز نشود، به صورت اتوماتیک فعال می شود.
سیستم منحصر به فرد SmartRack (سبد هوشمند( ال‌جی، بالاترین میزان انعطاف را در چیدمان ظرف ها ارائه می کند و قرار دادن مجموعه‌ی وسیعی از وسایل با شکل های مختلف مانند کاسه ها، ماهی تابه ها، سینی ها را برای کاربر امکان پذیر می کند. این ماشین ظرفشویی ۳ ردیف سبد دارد و هر ردیف برای نگهداری انواع مختلفی از ظرف ها طراحی شده اند: سبد پایین برای قرار دادن بشقاب، کاسه، قوری و ماهی تابه مناسب است. سبد میانی برای نگهداری فنجان و لیوان طراحی شده است. سبد بالا برای نگهداری وسایل کوچکتر مانند فنجان های اسپرسو، ملاقه و وسایل آشپزخانه طراحی شده است. به منظور ایجاد جای بیشتر برای قرار دادن وسایل بلندتری مانند همزن، انبرک سالاد یا کف گیر، ارتفاع قفسه بالا به صورتی طراحی شده که به سادگی قابل تنظیم است. با وجود همه ی این ویژگی ها، سیستم SmartRack معیار تازه ای در مورد شستشوی راحت ظرف ها ایجاد کرده است.
این ماشین ظرفشویی با بهره گیری از تکنولوژی Silence on ال جی، راحتی و آسایش کاربر را افزایش می دهد. این تکنولوژی با به کارگیری چندین لایه عایق صوتی، صدای این ظرفشویی را به تنها ۳۸ دسی بل کاهش می دهد. و با وجود ویژگی عیب یابی هوشمند ال جی، مراکز خدماتی می توانند به سرعت مشکلات فنی دستگاه را شناسایی کنند و به این صورت بررسی های خدماتی پر هزینه و پر دردسر محدود می شوند.
به گفته سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل کمپانی وسایل خانگی ال جی الکترونیکس: “بسیاری از مشتریان از اینکه مجبورند قبل از اینکه ظرف ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهند، تک تک آنها را با دست تمیز کنند خسته شده اند. تکنولوژی TrueSteam این مرحله پیش شستشوی ظرف ها را کاهش می دهد. و ظرفشویی های TrueSteam ما به نسبت مدل های قبلی ال جی سر و صدای کمتری ایجاد می کنند و یک محیط آشپزخانه آرام را تضمین می کنند.”