جامع نیوز:مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه گیلان، ضمن بازدید از شعب رشت، آستانه و لاهیجان در نشست کارکنان منطقه حضور یافته و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند. به گزارش جامع نیوزدکتر کوروش پرویزیان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و ولادت […]

جامع نیوز:مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه گیلان، ضمن بازدید از شعب رشت، آستانه و لاهیجان در نشست کارکنان منطقه حضور یافته و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
به گزارش جامع نیوزدکتر کوروش پرویزیان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: نیروی انسانی صدیق، امین و قابل وثوق بانک سینا در کنار ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک دو مولفه مهم جهت افزایش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوری پایدار بانک به شمار می رود.
وی تصریح کرد: بانک سینا با وجود کارکنان ممتاز، تحصیل کرده و قابل اعتماد و برخورداری از خدمات مطلوب در حوزه بانکداری الکترونیک، برندی مطمئن و شناخته شده برای مردم است.
وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در شعب بانک سینا، گفت: شناخت روحیات مشتری و وفادار ساختن آنها به بانک، موضوع بسیار مهمی است که می بایست بیش از پیش مورد توجه روسای شعب و تمامی همکاران قرارگیرد.
وی در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت و کارکنان منطقه گیلان، خواستار تلاش بیشتر همکاران جهت جذب و تخصیص منابع در راستای تحقق اهداف عالیه بانک شد.