جامع نیوز:قائم مقام مدیرعامل همراه اول از ارائه نسل ۳ و ۴ تلفن همراه به عنوان فرصتی بی نظیر برای جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات «سلامت همراه» یاد کرد. به گزارش جامع نیوز، دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول که در مراسم بزرگداشت روز پزشک سخن می گفت، ضمن تبریک این روز به […]

جامع نیوز:قائم مقام مدیرعامل همراه اول از ارائه نسل ۳ و ۴ تلفن همراه به عنوان فرصتی بی نظیر برای جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات «سلامت همراه» یاد کرد.
به گزارش جامع نیوز، دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول که در مراسم بزرگداشت روز پزشک سخن می گفت، ضمن تبریک این روز به همه خدمتگزاران جامعه پزشکی و درمانی کشور اظهار داشت: سطح خدماتی که جامعه پزشکی به مردم ارائه می کند از همه گروهها بیشتر است. این قشر با استفاده از فرصت ها هر روز از دستاوردهای مهندسی و تجهیزات پزشکی بیشتر بهره می برد.
وی افزود: حضور بنده در این مراسم جهت معرفی فرصت های همکاری در حوزه «سلامت همراه» است. ما جامعه مخاطب مشترکی داریم باید تعاملات خود را بیش از پیش گسترش دهیم.
نیکوفر با اشاره به ۲۰ ساله شدن عرضه خدمات تلفن همراه در ایران اظهار داشت: امروز بیش از ۶۰ میلیون مشترک از شبکه همراه اول استفاده می کنند و جامعه پزشکی جزو اولین گروههای پذیرای فناوری تلفن همراه در ایران بوده است.
قائم مقام مدیرعامل همراه اول خطاب به جامعه پزشکی گفت: شما با مفهومی به نام شبکه، از موهبت دسترسی آسانتر به بیماران و همکاران خود بهره مند هستید.
وی افزود: تغییری که در خدمات تلفن همراه و ورود نسل های بالاتر در حال اتفاق است، فرصتی بی نظیر برای جامعه پزشکی بوجود آورده که خدمات سلامت همراه را بر بستر شبکه ارائه کنند. خدمات پزشکی و سلامت بسیار گسترده و نیازمند همکاری اپراتورهای تلفن همراه و جامعه پزشکی است.
نیکوفر در پایان با بیان اینکه شبکه همراه اول شبکه ای گسترده است و بیش از ۶۰ میلیون مشترک را تحت پوشش دارد، گفت: این گستردگی فرصتی بی نظیر برای ارتقاء سطح خدمات پزشکی و درمانی در کشور است.
مراسم گرامی داشت روز پزشک روز شنبه یکم شهریورماه با حضور دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، دکتر سید نقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از پزشکان کشور، با حمایت ویژه همراه اول در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.