جامع نیوز: تیم ملی والیبال آرژانتین در چهارمین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. به گزارش جامع نیوز، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین، دیگر هم گروه‌های ایران آخرین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزار کردند که این مسابقه […]

جامع نیوز: تیم ملی والیبال آرژانتین در چهارمین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

به گزارش جامع نیوز، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین، دیگر هم گروه‌های ایران آخرین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ (۱۹ – ۲۵, ۲۸ – ۲۶, ۲۵ – ۲۰, ۲۳ – ۲۵ و ۱۵ – ۱۱) به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.با این نتیجه تیم ایران با توجه به پیروزی ۳ بر یک برابر صربستان جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۵ رساند و بر اساس پوئن‌شماری بالاتر از آمریکا راهی مرحله دوم شد. به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.
ولاسکو با نتیجه‌ای که مقابل آمریکا کسب کرد کمک بزرگی به کواچ و شاگردانش کرد تا بتوانند به دور بعد صعود کنند و این بهترین هدیه ولاسکو به ایران بود.با این نتیجه ایران به جمع ۶ تیم برتر جهان راه یافت. آمریکا با این شکست جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند و همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و باید منتظر نتیجه دیدار تیم‌های فرانسه و لهستان بماند.