جامع نیوز:پروژکتور بسیار کوچک ال‌جی ارائه دهنده حداکثر لذت مشاهده به همراه حمل آسان. شرکت ال‌جی الکترونیکس ورود پروژکتور چندکاره بلوتوث MiniBeam مدل (PW700) را از ماه آینده وارد بازار اروپا اعلام می‌کند. این محصول بی‌نظیر با قابلیت حمل آسان می‌تواند تصاویر واضح و زنده‌ای را بر روی هر سطح صافی منعکس کرده و با […]

جامع نیوز:پروژکتور بسیار کوچک ال‌جی ارائه دهنده حداکثر لذت مشاهده به همراه حمل آسان.

شرکت ال‌جی الکترونیکس ورود پروژکتور چندکاره بلوتوث MiniBeam مدل (PW700) را از ماه آینده وارد بازار اروپا اعلام می‌کند. این محصول بی‌نظیر با قابلیت حمل آسان می‌تواند تصاویر واضح و زنده‌ای را بر روی هر سطح صافی منعکس کرده و با قابلیت بلوتوث، مدل PW700 می‌تواند صدا را با کیفیت بالا به صورت بی‌سیم در هر سیستم صوتی سازگار، مانند هدفون و سیستم سینمای خانگی، پخش کند.

پروژکتور کوچک با ابعاد ۱۱۷×۱۷۲ میلی‌متر و وزن ۵۸۰ گرم که وزن آن کمتر از یک بطری آب است حداقل فضا را اشغال می‌کند. پروژکتورPW700 با روشنایی ۷۰۰ آنسی-لومن، نسبت کنتراست ۱۰۰ هزار به یک (۱۰۰,۰۰۰:۱) و وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل، می‌تواند دیوار اتاق نشیمن، سقف اتاق خواب، درب گاراژ یا قسمتی از یک ساختمان را به یک تجربه سینمایی تبدیل کند. گزینه‌های اشتراک‌گذاری صفحه مانند WiDi، Miracast و HDMI دسترسی به محتوای ذخیره‌شده در لپ‎تاپ، تلفن هوشمند و مجموعه دستگاه‌های الکترونیک دیگر را راحتر می‌کند.

به گفته مدیر بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی:«پروژکتور ال‌جی Bluetooth MiniBeam یک سینمای شخصی است که شما می‌توانید با خودتان همه جا ببرید. چه در حال پخش یک فیلم در منزل و چه مشغول تماشای موزیک ویدئو از گوشی هوشمند خود در بیرون از منزل باشید، ال‌جی Bluetooth MiniBeam تجربه مشاهده چندبعدی بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند.»

ال‌جی PW700، از اول سپتامبر، در بازارهای اصلی اروپا و سپس، در ماه اکتبر، در کشورهای آسیایی و خاور میانه در دسترس خواهد بود. ال‌جی Bluetooth MiniBeam از ۵ تا ۱۰ سپتامبر در IFA 2014 در سالن ۱۱٫۲ مِس برلین به نمایش گذاشته خواهد شد.

مشخصات اصلی PW700 Bluetooth MiniBeam ال‌جی:

روشنایی: ۷۰۰ آنسی
منبع نور: LED
وضوح: WXGA(1280×800)
اندازه تصویر: ۲۵ تا ۱۰۰ اینچ
نسبت تصویر: ۱۰۰,۰۰۰:۱
صدا: یک وات، ۲ استریو
اندازه: ۴۰×۱۱۷×۱۷۲ میلی‌متر
وزن: ۵۸۰ گرم
قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه: دارد
بلوتوث: نسخه ۳
پشتیبانی از یواس‌بی: HD Divx, Office Viewer
قابلیت:Auto Keystone دارد

ورودی‌ها:

یک عدد USB

یک عدد HDMI یا (MHL)

یک عدد RGB

یک عدد Headphones

یک عدد Component یا (thru RGB)

یک عدد AV