جامع نیوز:زائر طرح پیاده روی بهشت تا بهشت با استقبال مسئولین به استان زنجان وارد شد. به گزارش جامع نیوزازستادبازسازی عتبات عالیات،آقای محمدابراهیم خمسه زائر طرح پیاده روی از بهشت رضوی تا بهشت حسینی پس از استان گیلان ازسمت شهرستان طارم وارد استان زنجان شد. وی در این شهرستان مورد استقبال نماینده مردم شهرستانهای زنجان […]

جامع نیوز:زائر طرح پیاده روی بهشت تا بهشت با استقبال مسئولین به استان زنجان وارد شد.
به گزارش جامع نیوزازستادبازسازی عتبات عالیات،آقای محمدابراهیم خمسه زائر طرح پیاده روی از بهشت رضوی تا بهشت حسینی پس از استان گیلان ازسمت شهرستان طارم وارد استان زنجان شد.
وی در این شهرستان مورد استقبال نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس و امام جمعه شهرستان طارم قرار گرفت.
این خادم اهل بیت عصمت و طهارت بعد از استقبال مردمی با حضور در جمع مردم شهرستان گیلوان به تشریح برنامه های طرح از بهشت تا بهشت پرداخت.
همچنین در ادامه وی با عبور از راه صعب العبور طارم-زنجان با استقبال مسئولین ستاد استان زنجان وارد شهر زنجان شده و با شرکت در نماز جمعه این شهر مورد استقبال امام جمعه زنجان قرار گرفت.
وی در دنباله مسیر خود از شهرستانهای سلطانیه،خرم دره و ابهر عبور خواهد کرد و سپس راهی استان قزوین خواهد شد.
خاطرنشان می شود محمد ابراهیم خمسه زائر حرم مطهر حسینی با هدف جلب مشارکت های مردم برای بازسازی اعتاب مقدسه تا کنون بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر را با پای پیاده از مشهد مقدس طی کرده است و با گذر از ۱۳ استان ، اربعین حسینی وارد کربلای معلی می شود.