جامع نیوز:با هدف برقراری سیستم بدون کاغذ و الکترونیکی نمودن فرآیندها، سامانه ای تحت عنوان «همیار مشتری» با تلاش معاونت بانکداری الکترونیکی طراحی گردید. به گزارش جامع نیوزسامانه «همیار مشتری»، به منظور کاهش زمان صرف شده برای تکمیل فرم های درخواست خدمات بانکی توسط مشتری، که به تبع آن، کاهش زمان انتظار مشتریان در شعبه را به دنبال خواهد داشت، […]

جامع نیوز:با هدف برقراری سیستم بدون کاغذ و الکترونیکی نمودن فرآیندها، سامانه ای تحت عنوان «همیار مشتری» با تلاش معاونت بانکداری الکترونیکی طراحی گردید.

به گزارش جامع نیوزسامانه «همیار مشتری»، به منظور کاهش زمان صرف شده برای تکمیل فرم های درخواست خدمات بانکی توسط مشتری، که به تبع آن، کاهش زمان انتظار مشتریان در شعبه را به دنبال خواهد داشت، طراحی گردیده است.

این سامانه، مبتنی بر وب است که با ارایه صفحات مناسب به مشتری این امکان را فراهم می نماید که با ورود شماره حساب توسط مشتری، اطلاعات پایه مرتبط با مشتری، توسط سامانه در فرم درج شده و نیازی به درج آن ها از طرف مشتری نباشد و فقط اطلاعات مکمل فرم توسط مشتری درج گردد.

در حال حاضر خدماتی که از طریق این سامانه قابل ارائه به مشتری خواهد بود شامل موارد زیر است:

– درخواست واریز

– درخواست انتقالی

– درخواست برداشت

– درخواست چک بانکی

– درخواست چک بین بانکی

– درخواست پرداخت الکترونیکی بین بانکی (پایا)

– دستور پرداخت سامانه «تسویه ناخالص آنی» (ساتنا)

– دستور عدم پرداخت وجه چک

شایان ذکر است؛ استفاده از سامانه «همیار مشتری»، به سه روش استفاده از سامانه در بستر اینترنت توسط مشتری، در شعبه توسط مشتری و هم چنین در شعبه توسط کارکنان امکان پذیر است.

با توجه به این که تست اولیه این سامانه در شعبه مجازی با موفقیت اجرا شده است، با آغاز به کار این سامانه در تمام شعب بانک آینده، خدمتی جدید و کاربردی به سبد محصولات بانک افزوده شده و گام موثر دیگری در راستای ارزش آفرینی بیش تر برای مشتریان برداشته شده است.