جامع نیوز:ایرانسل به مشترکین جدید خود ۵۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۵۰۰ مگابایت ترافیک اینترنت همراه رایگان اهدا می‌کند. به گزارش جامع نیوزاز ایرانسل، تمامی مشترکین جدید، با خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری این اپراتور تا پایان پاییز ۹۳، با اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی سیم‌کارت خود، از ۵۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، […]

جامع نیوز:ایرانسل به مشترکین جدید خود ۵۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۵۰۰ مگابایت ترافیک اینترنت همراه رایگان اهدا می‌کند.

به گزارش جامع نیوزاز ایرانسل، تمامی مشترکین جدید، با خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری این اپراتور تا پایان پاییز ۹۳، با اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی سیم‌کارت خود، از ۵۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای هدیه برای یک هفته برخوردار می‌شوند. ضمن آنکه این دسته از مشترکین با اولین شارژ سیم کارت خویش، از ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان به صورت ماهیانه ۱۰۰مگابایت تا آخر سال بهره‌مند خواهند شد.

تمامی مشترکین اعتباری جدید ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا در صورت تمایل، با شارژ سیم‌کارت خود به مبلغ ۵هزار تومان، ظرف مدت دو هفته پس از فعال سازی، یک سیم‌کارت هدیه دریافت کنند. این دسته از مشترکین برای درخواست سیم‌کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال نمایند و برای تایید نهایی کدپستی ارسال شده برای مشترک، پیامک دیگری به شماره ۲۱۱۵ ارسال دارند. سیم‌کارت هدیه، بدون هزینه و به صورت رایگان به نشانی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد.

براساس اعلام ایرانسل این طرح شامل شارژ شگفت انگیز، شارژ خط به خط و سیم کارت‌های هدیه نمی باشد.