جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد اعتبار مالی هدایای قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنونی را که بر اساس طرح توزیع وزارت ورزش تهیه شده‌است، تامین کرد. به گزارش‌ جامع نیوز خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌ ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در گامی دیگر در جهت تجلیل […]

جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد اعتبار مالی هدایای قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنونی را که بر اساس طرح توزیع وزارت ورزش تهیه شده‌است، تامین کرد.
به گزارش‌ جامع نیوز خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌ ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در گامی دیگر در جهت تجلیل از ورزش و ورزشکاران کشور، اعتبار مورد نیاز جهت تهیه جوایز کلیه قهرمانان مدال‌آور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را تامین کرد.
وی ضمن تبریک به این عزیزان ادامه داد: وزرات ورزش و جوانان برای قهرمانان و مدال‌آوران این بازی‌ها تعدادی سکه بهار آزادی به تناسب کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز تعیین کرده‌است که بودجه لازم برای تهیه این سکه‌ها، توسط بانک‌پاسارگاد تامین شد.
رفیعی خاطر نشان کرد: بانک‌پاسارگاد در طول فعالیت خود گام‌های بسیار مثبتی در جهت ارتقاء سطح کیفی ورزش کشور برداشته‌است. حمایت از ورزش‌هایی از قبیل کشتی، کوهنوردی، ورزش‌های باستانی، فوتسال و ورزشکاران المپیک و پارالمپیک همچنین تجلیل از ورزشکاران در بازی‌های مختلف داخلی و بین‌المللی نشان از توجه ویژه این بانک به مقوله ورزش کشور است.