مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر این‌که بانک شهر به فکر بنگاه‌داری نیست‌‌، خاطر نشان کرد‌‌: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌، ماموریت بانک شهر است و برای تحقق این هدف، باید علاوه بر استفاده از همه توان تخصصی‌، روحیه مردمی و جهادی داشت . به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر […]

مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر این‌که بانک شهر به فکر بنگاه‌داری نیست‌‌، خاطر نشان کرد‌‌: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌، ماموریت بانک شهر است و برای تحقق این هدف، باید علاوه بر استفاده از همه توان تخصصی‌، روحیه مردمی و جهادی داشت .
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست با مدیرعامل و تنی چند از مدیران موسسه هشمهری که در محل این موسسه برگزار شد‌، با بیان این که روزنامه همشهری یکی از موفق‌ترین روزنامه های کشور بوده است‌، گفت:این موفقیت مرهون تلاش زحمات شبانه روزی همه کارکنان روزنامه است و بانک شهر نیز همواره سعی داشته تا تعامل مناسبی با این روزنامه داشته باشد .
وی با اشاره به اهداف راه اندازی بانک شهر افزود‌: این بانک به عنوان city pay با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفت و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمی‌کند.
پورزرندی تصریح کرد‌: در این راستا بانک شهردر کنار کلان‌شهرتهران، برای توسعه سایر کلان‌شهرها نیز گام برداشت و با تلاش‌های انجام شده مقرر شد تا مراکز استان‌‌ها نیزدارای سهام در این بانک شوند .
وی با بیان این‌که بستر خوبی برای تحقق اهداف توسعه شهری در بانک شهر محقق شده است ، تصریح کرد‌: این بانک به عنوان موسسه ای تخصصی در تامین مالی پروژه‌های شهری ، برای توسعه شهری همه کلانشهرها گام بر می دارد و با تلاش‌های انجام شده از رتبه ۲۰ هم اکنون به رتبه ۱۰ دست یافته است.
مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت نظارت مردمی در بهبود عملکرد بانک تصریح کرد‌: در این راستا از ابتدای امسال سامانه نظارت مردمی ۸۶۵۵در بانک شهر راه اندازی شد و معتقد هستیم اگر نظارت مردمی درهمه بانک‌ها وجود داشت‌، شاهد چنین اختلاس‌هایی درشبکه بانکی کشور نبودیم.
وی در ادامه ، شهرداری‌، سازمان‌ها و مردم را سه ضلع منابع بانک شهردانست و افزود‌: توسعه بانکداری الکترونیک یکی از سیاست‌های این بانک است و دراین راستا تا کنون کیوسک‌های خدمات الکترونیک بانک در میدان آرژانتین تهران و فرودگاه مشهد راه اندازی شده که همه خدمات بانکی به جز افتتاح حساب به صورت ۲۴ ساعته در آن قابل انجام است .
پورزرندی خاطر نشان کرد‌: بر اساس برنامه‌، در هر کلان شهر، دو تا سه کیوسک راه اندازی خواهد شد.
نائب رئیس هیات مدیره بانک شهر در ادامه از توزیع کارت‌های شهروندی خبر داد و گفت‌: در این زمینه ، کیف پولی طراحی شده است که دارای ۱۶ جیب پول مختلف است و یکی از بزرگ‌ترین محاسن آن‌، مدیریت پول خرد در سطح کشوراست و می‌تواند در همه پذیرنده‌های سطح کشور فعال باشد .
وی افزود‌: مقرر شده تا از ۱۵ آبان ماه ، همه شعبه های بانک شهر این کارت را به جای کارت‌های فعلی صادر کنند ، چراکه این قابلیت در این کارت‌ها وجود دارد تا شهروندان از همه خدمات شهری و یا خدماتی که سازمان‌های مختلف در آن تعریف می کنند ، بهره مند شوند .
پورزرندی، دریافت مجوز مرحله دوم ارزی را از موفقیت‌های اخیر این بانک دانست و خاطر نشان کرد‌: منابع بانک شهردر قیاس با ابتدای سال ۴۰ درصد رشد داشته است و بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال در مجموع با همه کلان‌شهرها، در خصوص پروژه‌‌های شهری قرارداد منعقد شده است .
وی با تاکید بر این که بانک شهر به فکر بنگاه داری نیست و عمران و ابادی شهرها را دنبال می کند، تصریح کرد‌: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان‌، ماموریت بانک شهر است و برای تحقق این هدف، باید علاوه بر استفاده از همه توان تخصصی‌، روحیه مردمی و جهادی داشت .
مدیر عامل بانک شهر افزود‌: تا پیش از تشکیل بانک شهر‌، کمتر از یک درصد منابع مالی کشوردر اختیار پروژه‌های شهری بود، اما امروز این اقدام در همه بانک‌ها ترویج شده است .
پورزرندی با بیان این که بر اساس برنامه ۵ ساله ، سرمایه بانک شهر به ۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید ، تصریح کرد : تا پایان امسال این سرمایه به ۱۶ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
همچنین در این نشست، مهدی ذاکری‌، مدیر عامل موسسه همشهری نیز با تاکید بر اهمیت تعامل این روزنامه با بانک شهر، اظهار کرد‌: زندگی مردم فارغ از مسائل سیاسی ، برای روزنامه همشهری در اولویت قرار دارد و از این رو ظرفیت های زیادی میان بانک شهر به عنوان بانک شهروندی و روزنامه هشمهری وجود دارد .