جامع نیوز: هشتمین اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها به عنوان یک رویداد دوسالانه معتبر در مقیاس جهانی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات از ۲۱ سپتامبر، کار خود را در مادرید اسپانیا آغاز کرد. به گزارش جامع نیوزاز کاوشگران روابط عمومی، این رویداد با جلسه علمی توسط Anne Gregory رییس اتحادیه جهانی مدیریت ارتباطات و روابط […]

جامع نیوز: هشتمین اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها به عنوان یک رویداد دوسالانه معتبر در مقیاس جهانی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات از ۲۱ سپتامبر، کار خود را در مادرید اسپانیا آغاز کرد.
به گزارش جامع نیوزاز کاوشگران روابط عمومی، این رویداد با جلسه علمی توسط Anne Gregory رییس اتحادیه جهانی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی، Samuel Martín-Barbero سخن گوی انجمن دیرکام و Karen Sanders رییس انجمن ارتباطات سیاسی، برگزار شد.
در نخستین روز این نشست که بر کمک و همکاری از سوی دانشگاهیان و دانشگاه‌های جهان متمرکز شده بود، اساتید و محققان ارتباطات از سراسر جهان درباره مراحل و زمینه‌های مختلفی که به «ارتباطات همراه با آگاهی» منجر می‌شود در ۹ کارگاه آموزشی و میزگرد به بحث و تبادل نظر ‌پرداختند و بر جنبه‌های کلیدی متمرکز ‌شدند که اجازه می‌دهد یک رویکرد بهتر برای مواجهه با چالش‌های پیش روی ارتباطات در قرن بیست و یکم اتخاذ شود.
اولین میزگرد این گردهمایی با عنوان «چه چیزی متخصصان و پژوهشگران می‌توانند از یکدیگر یاد بگیرند» نام داشت که ریاست آن بر عهده Ricardo Gómez Diez بود و از مشارکت Juan Carlos Molleda استاد و رییس دپارتمان روابط عمومی در دانشگاه فلوریدا هم بهره برد.
در جلسه عمومی که موضوع آن «ارتباطات همراه با آگاهی» بود و به ریاست Gregor Halff برگزار شد اساتید بازنشسته Ray Hiebert از دانشگاه مریلند و Robert Heath از دانشگاه هوستون در این جلسه حضور داشتند.
جلسه اختتامیه به « آگاهی اجتماعی و سازمانی در روابط عمومی» اختصاص داشت که توسط Judy VanSkyke Turk با همکاری Sandra Duhé از دانشگاه متودیست جنوبی هدایت می‌شد و ایده « عمل با آگاهی کارها را هدفمند انجام می‌دهد»، را مطرح کرد.
انجمن جهانی روابط عمومی (WPRF 2014) توسط انجمن اسپانیایی مدیران ارتباطات (Dircom ) در کنار اتحادیه جهانی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی سازماندهی می‌شود و درباره چالش‌ها و روندهای اصلی که صنعت ارتباطات سازمانی در سراسر جهان با آن مواجه است، بحث می شود.
در پنل روز دوم موضوعات کلیدی مانند « آگاهی اجتماعی و سازمانی در روابط عمومی» ، « آگاهی و خود ادراکی: مسئولیت ارتباطات و گفت وگو» و «بازگرداندن اعتماد به نفس در سازمان‌ها: رهبری، اعتماد به نفس، گفت و گو، طرز گفتار، اتصال، معناداری و شهرت» بحث ‌شد. هشتمین اجتماع جهانی روابط عمومی‌ها روز۲۳ سپتامبر پایان یافت.