جامع نیوز:همراه اول با دو سالن اختصاصی، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند. به گزارش جامع نیوز ، اپراتور اول تلفن همراه کشور به همراه شرکت های همکار با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۴» […]

جامع نیوز:همراه اول با دو سالن اختصاصی، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.

به گزارش جامع نیوز ، اپراتور اول تلفن همراه کشور به همراه شرکت های همکار با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۴» خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام۲۰۱۴» با شعار «به سرعت هم اعتبار می دهیم» به همراه شرکت های همکار، در سالن های اختصاصی ۷ و A25 و فضاهای باز جلوی این سالن¬ها، با رویکرد ارائه خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.

در پانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام، همراه اول با خدمات و سرویس های جدیدی نظیر «نوترینو» و «مودم های MBB»، طرح های تشویقی همچون «جمعه های رؤیایی» و «شتاب در پرداخت»، طرح های پاییزی همچون «جمعه های هزار رنگ پاییزی» و «خوشامدگویی پاییزی» در خدمت بازدید کنندگان خواهد بود.

اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی نسل ۳ و ۴ تلفن همراه، از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه امسال است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر روی خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، از عرضه ۳۹ اپلیکیشن جدید بر بستر ۳G در «ایران تلکام ۲۰۱۴» خبر داده است.

اپراتور اول با ارائه خدمات خاص به سازمان و شرکت ها با خدماتی نظیر «خدمات سرور اختصاصی مجازی ابری»، «ابر همراه»،«سیم کارت سازمانی»، «همراه اول سلامت»، «آوای انتظار سازمانی»، «دولت همراه» و «راهکارهای ماشین به ماشین» در نمایشگاه امسال حضور دارد.

برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکین همراه اول به انواع محصولات و خدمات نظیر سیم کارت دیتا، روتر، دانگل،مای فای، انواع کارت شارژ، انواع گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه است.

عرضه سیم کارت دانشجو و معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، مسؤولیتهای اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه است.

همراه اول همچون سال های گذشته، امسال نیز برای رفاه حال خبرنگاران، در یکی از سالن های اختصاصی خود(سالن۷)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. همچنین مدیران این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه با مصاحبه های اختصاصی و حضور در نشست های خبری، پاسخگوی رسانه ها خواهند بود.

همچنین علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، صفحه ویژه این رویداد بزرگ مخابراتی را در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مشاهده کنند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۱۴ تا ۱۷ مهرماه با حضور ۲۱۰ شرکت داخلی و ۶۸ شرکت خارجی از ۱۴کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.