جامع نیوز:قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شعبه میر بیزنس بانک در آستراخان روسیه، نقش این بانک را در تسهیل مراودات تجاری و مبادلات اقتصادی فیمابین دو کشور روسیه و ایران حائز اهمیت دانست. در این بازدید مجتبی خسرو تاج با اشاره بر لزوم حمایت و مساعدت مقامات عالی دو کشور […]

جامع نیوز:قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شعبه میر بیزنس بانک در آستراخان روسیه، نقش این بانک را در تسهیل مراودات تجاری و مبادلات اقتصادی فیمابین دو کشور روسیه و ایران حائز اهمیت دانست.
در این بازدید مجتبی خسرو تاج با اشاره بر لزوم حمایت و مساعدت مقامات عالی دو کشور بر اهمیت حضور میربیزنس بانک تاکید کرد.
در جریان بازدید مقامات بلند پایه کشور از این شعبه، جایگاه ویژه میر بیزنس بانک در روسیه و نیز شعبه آن در آستراخان، به عنوان تنها بانک فعال در این استان با صد در صد سرمایه خارجی( متعلق به بانک ملی ایران) تشریح و خلاصه ای از فعالیت های سه ساله شعبه این بانک در منطقه تبیین شد.
شایان ذکر است شهر بندری آستراخان به عنوان تنها کانال ارتباطی دریایی بین دو کشور ایران و روسیه، بیشترین حجم کالاهای صادراتی به ایران (و بالعکس) را به خود اختصاص داده و شرکت های ایرانی و روسی فعال در منطقه، از جمله مشتریان میربیزنس بانک در مسکو و آستراخان محسوب می شوند.