جامع نیوز:در مراسم روز جهانی پست، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات با اهدای تقدیرنامه ای به مدیرعامل ایرانسل، از همکاری همه جانبه این شرکت با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند. به گزارش جامع نیوز، عصر چهارشنبه و در مراسم روز جهانی پست، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر […]

جامع نیوز:در مراسم روز جهانی پست، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات با اهدای تقدیرنامه ای به مدیرعامل ایرانسل، از همکاری همه جانبه این شرکت با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.

به گزارش جامع نیوز، عصر چهارشنبه و در مراسم روز جهانی پست، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اهدای تقدیرنامه ای به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل، از همکاری همه جانبه این شرکت با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تقدیر و قدردانی کردند. در بخشی از این تقدیرنامه آمده “امید است در سایه همدلی و هماهنگی تمامی سازمانها و همچنین شناخت هر چه بیشتر زمینه های توسعه تعاملات، شرایط خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز کشورمان بیش از پیش فراهم گردد”.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم طی سخنانی گفت “هرگونه نوآوری در ارائه خدمات پستی نقش مهمی در توسعه ی کشور دارد و اگر بخواهیم دولت الکترونیکی محقق شود پست می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد”. وی با اشاره به اعتماد مردم به پست تاکید کرد: “تردیدی نیست که پست دارای سابقه ی طولانی در کشور است و یکی از ویژگی های بارز آن که در دیگر بخش ها کمتر شاهد آن هستیم، مردمی بودن آن است که این اعتماد سرمایه بزرگ آن به شمار می رود”.

وزیر ارتباطات هم در این مراسم تاکید کرد ” : امسال سال ارتقاء کیفیت و نوآوری در پست نامگذاری شده و چابک سازی تشکیلات و کوچک سازی در پست و صرفه جویی در هزینه ها در دستور کار این وزارتخانه ها قرار دارد”.

ایرانسل تنها اپراتور تلفن همراه کشور بود که در مراسم امسال روز جهانی پست، از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.