جامع نیوز:بانک سامان با هدف تعامل بیشتر با مشتریان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمپین #شادهستیم را به مرحله اجرا درمی‌آورد. به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، در این کمپین خریداران و دریافت‌کنندگان کارت هدیه با ثبت لحظه‌های شاد و خاطرات به‌یادماندنی خود از مراسم و جشن‌ها و شادمانی‌ها، حس خوب شادی را […]

جامع نیوز:بانک سامان با هدف تعامل بیشتر با مشتریان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمپین #شادهستیم را به مرحله اجرا درمی‌آورد.

به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، در این کمپین خریداران و دریافت‌کنندگان کارت هدیه با ثبت لحظه‌های شاد و خاطرات به‌یادماندنی خود از مراسم و جشن‌ها و شادمانی‌ها، حس خوب شادی را با سامانی‌ها به اشتراک می‌گذارند.

بر اساس این گزارش، عموم هموطنان برای شرکت در کمپین #شادهستیم، تنها کافی‌ است عکسی از جشن‌ها یا مراسم شادی (تولد، عروسی، مهمانی و غیره) خود را برای بانک ارسال کنند که “کارت هدیه سامان” به عنوان هدیه در آن تصویر باشد.

در پایان هر ماه، از بین عکس‌های ارسالی که شرایط و قوانین را کاملاً رعایت کرده باشند، بر اساس معیارهایی همچون زیبایی، خلاقیت و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی به نفرات اول تا سوم هدایایی تقدیم می‌شود.

عموم هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانند به صفحه این کمپین در وب سایت بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com/Fa/shadhastim مراجعه کنند.