جامع نیوز:مرکز تماس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط شرکت خدمات اول مخابرات راه اندازی شد. به گزارش جامع نیوز ، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات، پروژه تامین و آموزش نیروی انسانی مرکز تماس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اسفندماه ۱۳۹۲ توسط شرکت خدمات […]

جامع نیوز:مرکز تماس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط شرکت خدمات اول مخابرات راه اندازی شد.
به گزارش جامع نیوز ، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات، پروژه تامین و آموزش نیروی انسانی مرکز تماس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اسفندماه ۱۳۹۲ توسط شرکت خدمات اول مخابرات با ۱۵ نیروی مجرب و متخصص آغاز شد.
شرکت خدمات اول مخابرات پس از برگزاری آزمون، دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در خصوص نحوه پاسخگویی و مشتری مداری برای نیروی انسانی در نظر گرفته شده برگزار کرد و طی توافقی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این پروژه را که مربوط به سامانه ۱۴۱ است به صورت پایلوت آغاز کرد.
در حال حاضر دوره پایلوت به پایان رسیده و طبق آخرین توافق صورت گرفته این پروژه تا پایان شهریورماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد یافت.
شرکت خدمات اول مخابرات در ایام برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام که از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، در سالن ۶ آماده ارائهمشاوره در خصوص پروژه های تامین و آموزش نیروی انسانی مراکز تماس خواهد بود.