جامع نیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در خصوص حل مشکلات اجرائی این سازمان قول مساعد داد. به گزارش جامع نیوز، ارسلان فتحی پور و هیات همراه با حضور در مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از نزدیک با عملکرد […]

جامع نیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در خصوص حل مشکلات اجرائی این سازمان قول مساعد داد.
به گزارش جامع نیوز، ارسلان فتحی پور و هیات همراه با حضور در مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از نزدیک با عملکرد و نحوه ارائه خدمات این مدیریت آشنا شدند .
وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد این سازمان و ارائه خدمات به خدمت گیرندگان اظهار داشت : اجرای مطلوب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سبب شفافیت و سلامت اقتصاد کشور خواهد شد .
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود : همکاری مستمر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی سبب تحقق مطلوب تر برنامه های پیش بینی شده کشور در حوزه اقتصادی می شود.
اردشیرمحمدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، در این بازدید در خصوص عملکرد این سازمان در حوزه فروش اموال منقول و غیر منقول مطالبی را بیان کرد.
وی افزود : با توجه به ابلاغ قانون جدید قاچاق کالا و ارز و چگونگی اجرای آن به گونه ای که بتوانیم نقش سازمان را به طور موثرتری ایفا نمائیم خواهان همکاری و مساعدت بیشتر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این بخش شد .
اردشیرمحمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان گفت: برگزاری مزایده الکترونیکی، تحقق برنامه های سازمان در خصوص رسیدن به سود دهی و تعیین تکلیف اموال در کوتاهترین زمان ممکن از اهم این اقدامات بوده است .
شایان ذکر است در این بازدید مهندس خصوصی ثانی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده شهرستان صومعه سرا و ناصر عاشوری عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده شهرستان فومن و شفت و ملکی عضو هیات مدیره و معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت و مهرداد برادران نصیری مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی حضور داشتند .