به گزارش جامع نیوز، شعب این بانک در پاییز و زمستان ۹۳ در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، قم، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارایه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه هایپراستار تهران نیز به‌صورت ویژه، از […]

به گزارش جامع نیوز، شعب این بانک در پاییز و زمستان ۹۳ در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، قم، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارایه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه هایپراستار تهران نیز به‌صورت ویژه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ در خدمت مشتریان خواهد بود.

این گزارش حاکی است، شعب سایر شهرستان‌ها و مناطق آزاد اروند و قشم در نیمه دوم سال ۹۳ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ارایه خدمت خواهند کرد. باجه‌های عصر این شعب نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ فعال خواهند بود.

شعبه فرودگاه امام خمینی(ره) و واحد CIP نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان است.

بر اساس این گزارش، شعبه منطقه آزاد کیش نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و در باجه عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ارایه خدمت می‌کند. این شعبه روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ فعال است.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.