جامع نیوز:مدیر عامل موسسه آموزش عالی ماهان در مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال۹۳، از آغاز به کار دانشگاه ماهان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش جامع نیوز، مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۳ موسسه اموزش عالی آزاد ماهان با حضور مسولان کشوری، […]

جامع نیوز:مدیر عامل موسسه آموزش عالی ماهان در مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال۹۳، از آغاز به کار دانشگاه ماهان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش جامع نیوز، مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۳ موسسه اموزش عالی آزاد ماهان با حضور مسولان کشوری، کارافرینان ملی، هنرمندان در تالار بزرگ وزارت کشور یر گزار شد. نایب رییس شورای شهر تهران در این مراسم ضمن قدرانی از موسسه ماهان برای برگزاری این همایش از نخبگان علمی کشور تاکید کرد: که اگر نظام آموزشی و تربیتی یک کشور از کار بیافتد، اقدامی عملی برای نابودی تمدن آن آغاز شده است. مرتضی طلایی گفت: جامعه باید قدرشناس تمامی افرادی که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در هر عرصه ای تلاش می کنند، باشد.در حاشیه این مراسم باشکوه نیز مجید سیاری مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان در حاشیه مراسم تجلیل از رتبه های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۳ در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا موسسه ماهان بدنبال تبدیل شدن به یک دانشگاه است افزود: واقعیت این است که دانشگاه با آن تعریفی که در ذهن شما از دانشگاه است نه. انشاء الله ما بدنبال تاسیس دانشگاه مهارتی هستیم.وی گفت:بحث هایی در وزارت علوم و سازمان فنی و حرفه ای داشته ایم برای تاسیس دانشگاه مهارتی داشته ایم.واگر بخواهید شبیه سازی کنید، تحصیلات تکمیلی مانند بیزینس اسکول لندن و هاروارد (business school of London & Harvard) و دانشگاه مهارتی هستیم.

مجید سیاری در پاسخ به سوال دیگری که : آیا می خواهید این دانشگاه را در تهران تاسیس کنید یا در سراسر کشور شعباتی خواهید داشت زیرا برای تاسیس دانشگاه در تهران موانع مختلفی وجود دارد ادامه داد :در تمام کشور بدنبال این تاسیس دانشگاه هستیم. احتمالا دانشگاه مهارتی مشکلات دیگر دانشگاه ها را برای ایجاد در تهران نداشته باشد.برنامه جدیدی را تهیه کرده ایم و چندین سال است که در حال پیگیری آن هستیم. امیدواریم که ماهان اولین دانشگاه مهارتی در کشور باشد چرا که قبلا این کار را انجام داده ایم و تجربه آن را داریم.