جامع نیوز:اینترنت پرسرعت خانگی یا همان ADSL از جمله خدمات شرکت مخابرات استان تهران است که کاربران و علاقمندان می توانند در نمایشگاه تلکام برای دریافت آن اقدام کنند. به گزارش جامع نیوزازستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه تلکام، ADSLفنا وری ارتباطی پیشرفته ای با پهنای باند وسیع محسوب می شود که برای استفاده بر خطوط تلفن […]

جامع نیوز:اینترنت پرسرعت خانگی یا همان ADSL از جمله خدمات شرکت مخابرات استان تهران است که کاربران و علاقمندان می توانند در نمایشگاه تلکام برای دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش جامع نیوزازستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه تلکام، ADSLفنا وری ارتباطی پیشرفته ای با پهنای باند وسیع محسوب می شود که برای استفاده بر خطوط تلفن معمولی ساخته شده است. این فناوری خطوط فعلی تلفن را به راهی برای دستیابی به صوت ، تصویر و تبادل اطلاعات با سرعت نسبتا بالا تبدیل می کند. به طور کلی ADSL فناوری انتقال با سرعت بالا است و انتقال داده و تصویر را با سرعت زیاد و بدون اشغالی خط تلفن فراهم می کند .

این گزارش می افزاید ، اینترنت پرسرعت ADSL یکی از مهم ترین خدماتی است که شرکت مخابرات استان تهران به کاربران خانگی، سازمان ها، شرکت های بزرگ تجاری و موسسات بزرگ ارایه می کند. توزیع جغرافیایی خدمات اینترنتی این شرکت تقریبا تمامی کاربران را در سطح استان تهران در بر می گیرد.

البته خدمات اینترنت پرسرعت توسط شرکت های متعددی ارائه می شود اما کاربران ADSL مخابرات علاوه بر بهره مندی از قیمتی مناسب از امکاناتی نظیر پرداخت تعرفه ی ماهیانه به صورت پس پرداخت (از طریق قبض تلفن)،پشتیبانی شبانه روزی از طریق شماره تلفن ۲۰۲۰،مشاهده ی میزان ترافیک مصرفی از طریق وب سایت شرکت مخابرات استان تهران , برگزاری کمپین های فصلی با مزایایی از قبیل مودم و ترافیک شبانه رایگان و اهدای جوایز ارزنده نیز بهره مند می شوند.

برای استفاده از اینترنت پرسرعت مخابرات علاقمندان می توانند از طریق مراجعه به مراکز مخابراتی،تماس با مرکز ۲۰۲۰ و یا مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.irنسبت به ثبت نام برای استفاده از این سرویس اقدام کنند.

سرویس های جدید بر بسترADSL

همچنین شرکت مخابرات استان تهران در نظر دارد در آینده نزدیک با ایجاد فضایی برای کاربران، بدون پرداخت هزینه ی اضافی خدمات متعددی مانند سرویس های تماشاخانه،بازی آنلاین،آموزش مجازی،دوربین آنلاین، سرویس نرم افزار های اندرویدو سرویس ذخیره سازی مجازی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تماشاخانه عنوان سرویسی باکیفیت های SD,HD,3Dاست که محتواهای تصویری مانند فیلم, سریال و کارتون را در دسته بندی های متفاوت به صورت آنلاین ارایه می دهد.

سرویس آموزش مجازی (E-Learning)سرویس دیگری است که دارای محتواهای آموزشی در قالب آنلاین و آفلاین است و با استفاده از آن استاد و دانشجو در تعامل مجازی قرار می گیرند.

دوربین آنلایننیزبه کاربران امکان مشاهده ی برگزاری مراسم مذهبی، هنری (گالری،کنسرت ها، تئاترها و…) و سمینارها را به صورت زنده می دهد.

سرویس ذخیره سازی مجازی نیز سرویس دیگری است که در قالب فعالسازی آنکاربران اینترنتی (ADSL)شرکت مخابرات استان تهران با هر پهنای باند می توانند با ورود به سایت vas.tct.irاز اینترانت با سرعت بیش از ۲ مگابیت بر ثانیه بصورت اختصاصی استفاده کنند.

(سامانه vas.tct.ir به زودی راه اندازی خواهد شد).

تعرفه های اینترنتی

اما در ارتباط با هزینه های این سرویس نیز همان طور که پیشتر اشاره شد هزینه های مربوطه در قبض های تلفن ثابت مشترکان اعمال خواهد شد.
تعرفه استفاده از سرعت و حجم های مختلف اینترنت مخابرات در جداول ذیل آمده است:

تعرفه یک ماهه سرویس های ADSL شرکت مخابرات استان تهران(ریال )- شهریور ۹۳
سرویس های حجمی سرعت
۸ GB ۵ GB ۳GB ۰ GB
– – ۸۵.۰۰۰ – ۶۴ Kbps
– ۱۱۰.۰۰۰ ۹۰.۰۰۰ – ۱۲۸ Kbps
– ۱۳۰.۰۰۰ ۱۱۰.۰۰۰ – ۲۵۶ Kbps
– ۱۵۵.۰۰۰ ۱۲۵.۰۰۰ – ۵۱۲ Kbps
۲۷۵.۰۰۰ ۱۷۵.۰۰۰ ۱۴۰.۰۰۰ ۷۵.۰۰۰ ۱ Mbps
۳۱۰.۰۰۰ ۲۱۵.۰۰۰ ۱۷۵.۰۰۰ ۱۲۰.۰۰۰ ۲ Mbps
۳۲۵.۰۰۰ ۲۳۰.۰۰۰ ۱۹۰.۰۰۰ – ۵ Mbps
۳۳۵.۰۰۰ ۲۶۰.۰۰۰ ۲۰۵.۰۰۰ – ۱۰ Mbps

تعرفه های حجم اضافی ( ریال )
GB ≤ ۵ ۳۶.۰۰۰
۵ < GB ≤ 10 26.000 GB > ۱۰ ۱۶.۰۰۰

تعرفه نصب و راه اندازی ( ریال )
نزدیک به مرکز ۱۵۴.۰۰۰
دور از مرکز ۲۰۰.۰۰۰