جامع نیوز:کتاب حماسه اقتصادی، نقشه راه، الزامات، موانع و مسئولیت ها در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت بانک سینا و با مقدمه دکتر کوروش پرویزیان راهی بازار نشر شد. مشارکت بانک سینا در انتشار این کتاب که به دنبال تعیین نقشه راه، الزامات و مسئولیت ها در تحقق حماسه اقتصادی از منظر مقام […]

جامع نیوز:کتاب حماسه اقتصادی، نقشه راه، الزامات، موانع و مسئولیت ها در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت بانک سینا و با مقدمه دکتر کوروش پرویزیان راهی بازار نشر شد.
مشارکت بانک سینا در انتشار این کتاب که به دنبال تعیین نقشه راه، الزامات و مسئولیت ها در تحقق حماسه اقتصادی از منظر مقام معظم رهبری است، گامی در راستای مسئولیت های اجتماعی و عمومی بانک به منظور دسترسی مدیران و مسئولین بخش های مختلف اقتصادی و بانکی کشور و علاقمندان به فعالیت های پژوهشی در این عرصه محسوب می گردد.
همچنین این مجموعه را می توان تلاشی برای تبیین سیر تحول دغدغه ها و اولویت های اقتصادی مقام معظم رهبری در برهه های مختلف کشور محسوب نمود که در مسیر تکامل خود به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی منجر شده است.
در مقدمه این کتاب به قلم دکتر کوروش پرویزیان، آمده است: مطرح کردن مسئله اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری که با هدف عینیت بخشیدن به الگوی الهام بخش نظام اقتصادی اسلام صورت گرفته است، به دنبال ایجاد زمینه و فرصت مناسب برای ایفای نقش مردم و فعالین اقتصادی در شکوفا کردن اقتصاد کشور است.
پرویزیان افزوده است: پذیرش و باور اقتصاد مقاومتی نه تنها به عنوان یک شعار، بلکه به عنوان آغاز حرکتی بلند مدت برای تقویت بنیان های اقتصادی و اجتماعی کشور بسیار مهم است. گفتمان سازی، تبدیل کردن موضوع اقتصاد مقاومتی به مطالب اجتماعی و نهادینه ساختن آن در لایه های مختلف تصمیم گیری کشور، یکی از راهکارهایی است که همواره مورد توجه بوده و ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز در همین راستا صورت گرفته است.
تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، الزامات، شناخت موانع، نقشه راه و مسئولیت هایی را می طلبد که این کتاب، مقصد خود را پیدا کردن راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی با استفاده از بیانات رهبری مدبر قرار داده است.
این کتاب در ۹۷۶ صفحه به کوشش سعید صلح میرزایی روانه بازار کتاب شده است. بانک سینا، بهره برداری از این مجموعه ارزنده را به دانش پژوهان و مدیران کشور توصیه می نماید.