جامع نیوز:مبین‌نت، اپراتور سراسری اینترنت پرسرعت، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید خود در حوزه‌ی محصولات و خدمات سازمانی به شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ را در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۴ معرفی می کند. به گزارش جامع نیوز ، شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم در ایران، با شعار «مبین‌نت راهکارهای ارتباطی […]

جامع نیوز:مبین‌نت، اپراتور سراسری اینترنت پرسرعت، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید خود در حوزه‌ی محصولات و خدمات سازمانی به شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ را در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۴ معرفی می کند.

به گزارش جامع نیوز ، شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم در ایران، با شعار «مبین‌نت راهکارهای ارتباطی سازمانی خود را منطبق با نیاز سازمان‌ها ارایه می‌کند» در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۴ شرکت کرده تا با استفاده از فرصت حضور در این نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی محصولات جدید سازمانی خود را معرفی کند.

براساس این گزارش مبین‌نت مهم‌ترین محصولات سازمانی خود، نظیر شبکه‌ی اختصاصی مجازی (VPN) ، شبکه‌ی ملی بی‌سیم (اینترانت) و شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم محلی (وایمو) را در نمایشگاه تلکام امسال عرضه خواهد کرد.

این گزارش می افزاید مبین نت در حوزه خدمات نیز به ارایه پهنای باند اختصاصی ، پهنای باند ۷۱۷ ، پهنای باند ۷۲۷ ، پهنای باند مدیریت‌شده ، و پهنای باند توزیع‌شده توجه ویژه ای داشته و ارایه‌ی راهکارهای متنوع ارتباطی توزیع‌شده و خدمات مدیریت‌شده (Managed Services)را در راس مهمترین برنامه‌های بازاریابی خود قرار داده است.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیش‌تر در مورد هریک از محصولات سازمانی مبین‌نت می توانند از غرفه‌های این شرکت در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۴ بازدید به عمل آورید.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، ایران تله‌کام ۲۰۱۴، از روز دوشنبه، ۱۴ مهر ماه آغاز و تا روز پنج‌شنبه ۱۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت و شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان عضوی از گروه مخابرات ایران در دو سالن ۶ و ۷ پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.