جامع نیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به مزایای استفاده از کارت ‌های شهروندی در حوزه‌‌های مختلف شهری گفت : برای شهروندانی که از این کیف پول استفاده می کنند تسهیلاتی پیش بینی می شود، ضمن آن که برای پول خرد پرداخت شده توسط این کارت‌ نیز سود در نظر گرفته خواهد شد . […]

جامع نیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به مزایای استفاده از کارت ‌های شهروندی در حوزه‌‌های مختلف شهری گفت : برای شهروندانی که از این کیف پول استفاده می کنند تسهیلاتی پیش بینی می شود، ضمن آن که برای پول خرد پرداخت شده توسط این کارت‌ نیز سود در نظر گرفته خواهد شد .

به گزارش جامع نیوز، عبدالرضا گلزاری با بیان این مطلب اظهار کرد‌: ازآثار مثبت این کارت آن است که مشکل مدیریت پول خرد در سطح کشورکه از چالش‌های عمده بانک مرکزی است‌، تا حدود زیادی تسهیل می‌شود و با استفاده از کیف پول الکترونیکی به دلیل اتصال حساب اول و دوم در این کارت ، امکان جابه جایی مبلغ ها بین این دو حساب وجود دارد که با مدیریت خود شخص انجام می شود .

به گفته معاون فناوری اطلاعات بانک شهر‌، همه سه میلیون دستگاه کارتخوان در سطح کشور، امکان خواندن چیپ اسمارت‌های روی کارت دارند و در هر پایانه فروش‌، این جابه جایی مبلغ کارت قابل انجام است .

گلزاری خاطر نشان کرد‌: در فاز اول تمام شعب تهران و شهرهایی که قرارداد کیف پول الکترونیکی با آنها منعقد شده ، کارت شهروندی یا همان کیف پول الکترونیکی صادر خواهند کرد .

وی افزود‌: بر روی این کارت‌ها‌، مشخصات فردی و عکس فرد درج می‌شود و روی پردازنده آن چند جیب مختلف قابل تعریف است و سازمان‌ها می توانند بهره گیری‌های مختلف مانند استفاده از ورزشگاه ها ، امور رفاهی و غیره را بر روی آن تعریف کنند .

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر تصریح کرد‌: برای شهروندانی که از این کیف پول استفاده می کنند تسهیلاتی پیش بینی می‌ شود، ضمن آن که برای پول خرد پرداخت شده توسط این کارت‌ نیز سود در نظر گرفته خواهد شد .