جامع نیوز:آیین آغاز سال تحصیلی ۹۳ امروز با حضور سید کمال سید علی مدیر عامل بانک ایران زمین، در مدرسه صدر منطقه ۱۱ آموزش و پرورش تهران برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، سیدعلی امروز اول مهر ماه پس ازگذشت ۵۲ سال در مدرسه دوران تحصیلات ابتدایی خود حضور یافت و طی مراسمی زنگ مهر […]

جامع نیوز:آیین آغاز سال تحصیلی ۹۳ امروز با حضور سید کمال سید علی مدیر عامل بانک ایران زمین، در مدرسه صدر منطقه ۱۱ آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

به گزارش جامع نیوز، سیدعلی امروز اول مهر ماه پس ازگذشت ۵۲ سال در مدرسه دوران تحصیلات ابتدایی خود حضور یافت و طی مراسمی زنگ مهر را بصدا در آورد. مدیر عامل بانک ایران زمین در این مراسم پس از نواختن زنگ مدرسه گفت: من هم مانند شما ۵۲ سال پیش در این مدرسه مشغول به تحصیل بودم، و خاطرات خوشی از آن دوران به یاددارم. سیدعلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مدرسه اظهار داشت: امروز با یادآوری آن دوران خاطرات شیرین گذشته برای من زنده شد، و امیدوارم تمامی شما عزیزان در تمام مراحل تحصیل و زندگی موفق باشید. وی با اشاره به اهمیت ورزش و بازی کودکان گفت: بچه ها باید ضمن اهمیت دادن به تعلیم و تربیت به بازی و ورزش نیز بپردازند زیرا بسیاری از خصوصیات اخلاقی مناسب مانند مهربانی و دوستی دراین بازی‌های کودکانه نهفته است. در ادامه مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن بازدید ازکلاس‌ها و امکانات مدرسه صدر با مسئولان این مدرسه به گفتگو پرداخت.در این مراسم هدایایی از طرف بانک ایران زمین به مناسبت بازگشایی مدارس بین دانش آموزان این مدرسه توزیع شد. گفتنی است مدرسه صدر با قدمت ۹۳ ساله در منطقه ۱۱ تهران واقع شده است.