جامع نیوز: «شرکت کارگزاری بانک آینده» از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، موفق به کسب «رتبه الف» در بخش اوراق بهادار شد. بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی کارگزاران بورس اوراق بهادار که از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور منتشر شده است، شرکت کارگزاری بانک آینده، موفق شد؛ «رتبه الف» در بخش اوراق بهادار […]

جامع نیوز: «شرکت کارگزاری بانک آینده» از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، موفق به کسب «رتبه الف» در بخش اوراق بهادار شد.
بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی کارگزاران بورس اوراق بهادار که از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور منتشر شده است، شرکت کارگزاری بانک آینده، موفق شد؛ «رتبه الف» در بخش اوراق بهادار را از آن خود سازد.
سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با ارزیابی شاخص‌های مهم عملکردی، شرکت‌های برتر کارگزاری فعال در سطح کشور را معرفی نموده و در همین راستا، شرکت کارگزاری بانک آینده با کسب جایگاهی برتر که نشان‌دهنده کیفیت عملکرد این کارگزاری در بازار سرمایه است، در «رتبه الف» جای گرفت.
شایان ذکر است؛ سازمان بورس و اوراق بهادار هر سال، با بررسی موارد متعددی نظیر: سرمایه پرداخت شده، شعب و نمایندگی‌های فعال، کارکنان دارای گواهی‌نامه، قابلیت‌های سیستم کارگزاری، عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تعداد مشتریان، اظهارنظر حسابرس قانونی و … اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری می‌نماید. در این رتبه‌بندی، رتبه کارگزاران بسته به امتیازات اخذ شده از «الف» تا «ه» متغیر است که «الف» بالاترین رتبه به‌شمار می‌رود.