جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، از احداث ۲ باب کتابخانه عمومی در محلات وحدت و سید‌آباد کلخوران در استان اردبیل حمایت کرد. به گزارش جامع نیوز، طی مراسمی با حضور دکتر خدابخش استاندار اردبیل، دکتر حقیقت‌پور نماینده مردم در مجلس، مسئولان استانی، مدیرعامل و مدیران بانک‌پاسارگاد، کلنگ احداث دو باب کتابخانه عمومی […]

جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، از احداث ۲ باب کتابخانه عمومی در محلات وحدت و سید‌آباد کلخوران در استان اردبیل حمایت کرد.
به گزارش جامع نیوز، طی مراسمی با حضور دکتر خدابخش استاندار اردبیل، دکتر حقیقت‌پور نماینده مردم در مجلس، مسئولان استانی، مدیرعامل و مدیران بانک‌پاسارگاد، کلنگ احداث دو باب کتابخانه عمومی در محلات وحدت و سید‌آباد کلخوران ، با مشارکت بانک‌پاسارگاد، شهرداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی، بر زمین زده‌شد.
در این مراسم دکتر حقیقت‌پور ضمن تشکر از همکاری بانک‌پاسارگاد در این اقدام خیرخواهانه، به ضرورت ایجاد تسهیلات لازم برای فرزندان کشور اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد با این اقدامات در آینده نزدیک شاهد تحول در کیفیت تحصیل علم فرزندان خواهیم بود.
همچنین داریوش سفیدی سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ضمن قدردانی از مساعدت استاندار، نماینده مردم اردبیل در مجلس و فرماندار، از بانک‌پاسارگاد به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این کتابخانه‌ها یاد کرد و گفت: با نگاه ویژه به مناطق محروم و حاشیه شهر، احداث کتابخانه‌ها و قرائت‌خانه‌ها جزو اولویت‌هاست. از این‌رو به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ باب کتابخانه با تامین زمین از سوی شهرداری اردبیل و همت خیرین احداث خواهد شد.
در این مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در سخنانی به لزوم توجه به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما امروز در چارچوب مسئولیت خود تلاش می‌کنیم تا در امور خیریه و خداپسندانه همچون احداث مدرسه مشارکت کنیم. از این‌رو با ترغیب و تشویق دکتر حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس، علاقه‌مند شدیم تا در احداث کتابخانه در این استان مشارکت کنیم. در سایر استان‌های کشور نیز با همکاری مسئولین در مناطق محروم این حرکت ادامه دارد. بانک‌پاسارگاد هفت باب از ۱۴ باب کتابخانه‌های اردبیل را در طی دو سال در این استان احداث خواهد کرد تا ساکنان مناطق محروم بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: ما در امر خیر آزادی زندانیان به تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر و همچنین تشویق و ترغیب نفرات اول تا سوم کنکور سراسری، همراهی قهرمانان و ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و دیگر فعالیت‌های عام‌المنفعه به ویژه کمک به بیماران نیازمند با جدیت و تلاش گسترده ورود پیدا کرده‌ایم.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد اهتمام ویژه‌‌ای به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، به عنوان یک نهاد اقتصادی دارد. کارنامه این بانک در این راستا، شاهد توجه ویژه مدیران این بانک به حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی است.