جامع نیوز:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد فرآیند اجرای طرح های توسعه ای حرم مطهر امامین جوادین علیهماالسلام در کاظمین شتاب می گیرد. به گزارش جامع نیوز، حسن پلارک در این باره اظهار داشت: در دیدار با هیات عراقی توافقات در خصوص شتاب بخشیدن به اجرا و مشارکت در طرح های حرم های مطهر […]

جامع نیوز:رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد فرآیند اجرای طرح های توسعه ای حرم مطهر امامین جوادین علیهماالسلام در کاظمین شتاب می گیرد.
به گزارش جامع نیوز، حسن پلارک در این باره اظهار داشت: در دیدار با هیات عراقی توافقات در خصوص شتاب بخشیدن به اجرا و مشارکت در طرح های حرم های مطهر امامین جوادین علیهماالسلام نهایی شد.
وی افزود: در این دیدار جزییات توافق برای اجرای ۶ طرح در حرم مطهر امامین جوادین که توسط مهندسان و کارشناسان دو طرف ایرانی و عراقی در جلسات متعدد بررسی شده بود تکمیل گردید.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اتمام طرح های بازسازی درون حرم مطهر امامین جوادین گفت: این سلسله نشست ها به منظور بررسی جزییات طراحی ها و نحوه اجرای پروژه توسعه فضای بیرونی حرم برگزار شده است و امیدواریم با پیگیری عتبه و همکاری دیوان وقف شیعی عراق بتوانیم هر چه سریعتر وارد مراحل اجرایی شویم.
وی با برشماری طرح های مورد بررسی گفت: وضیعت نقشه های دو هتل و دی کلینیک و همچنین نحوه اجرای پروژه مسقف حرم مطهر به همراه ساز وکار ساخت صحن صاحب الزمان و صحن امام رضا طرح هایی بودند که جزییاتشان تکمیل شد.
خاطرنشان می شود توافقنامه اجرای ۶ طرح طلاکاری ۴ گلدسته و باب القریش و باب القبله، طراحی و مشارکت در اجرای پروژه صحن صاحب الزمان و همچنین طراحی و اجرای پروژه های صحن امام رضا، هتل (دارالضیافه) کوچک و بزرگ، دی کلینیک و تکمیل پروژه مسقف شرقی و غربی حرم امامین جوادین علیهماالسلام اخیراً به امضای طرفین رسیده است.