جامع نیوز:با اتمام بررسی‌های داوران، اسامی سه برنده دور نخست مسابقه عکاسی #شادهستیم مشخص شدند. به گزارش جامع نیوز بانک سامان، در دور نخست مسابقه عکاسی #شادهستیم که از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ماه جاری برگزار شد، ۴۶ عکس دریافتی در شبکه‌های اجتماعی لنزور، اینستاگرام منتشر شد و مورد داوری قرار گرفت. بر اساس […]

جامع نیوز:با اتمام بررسی‌های داوران، اسامی سه برنده دور نخست مسابقه عکاسی #شادهستیم مشخص شدند.

به گزارش جامع نیوز بانک سامان، در دور نخست مسابقه عکاسی #شادهستیم که از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ماه جاری برگزار شد، ۴۶ عکس دریافتی در شبکه‌های اجتماعی لنزور، اینستاگرام منتشر شد و مورد داوری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شاخص‌های مدنظر هیات‌داوران در این مسابقه شامل موارد کیفی و کمی از جمله تعداد لایک، تعداد کامنت، تعداد افراد حاضر در عکس، حس شادمانی، تکنیک، فضاسازی و خلاقیت بوده است.

این گزارش حاکی است، جوایز این مسابقه در هر ماه، برای نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال است. جوایز برندگان مرحله نخست از طریق نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان به محل سکونت آن‌ها اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کمپین #شادهستیم با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بانک سامان و همچنین ورود به عرصه بانکداری اجتماعی در فضای مجازی از ۱۵ مهر ۱۳۹۳ همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

عموم هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانند به صفحه این کمپین در وب‌سایت بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com/Fa/shadhastim مراجعه کنند.