جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد در موفقیتی دیگر، برای دومین سال متوالی به‌عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی در تعالی منابع انسانی شناخته‌شد. به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک ضمن اعلام این خبر گفت: در ششمین دوره جایزه ملی تعالی منابع‌انسانی که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۳ در محل سالن همایش‌های صدا و سیما […]

جامع نیوز: بانک‌پاسارگاد در موفقیتی دیگر، برای دومین سال متوالی به‌عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی در تعالی منابع انسانی شناخته‌شد.
به گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک ضمن اعلام این خبر گفت: در ششمین دوره جایزه ملی تعالی منابع‌انسانی که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۳ در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک‌پاسارگاد با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز ۴ ستاره، به عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی برگزیده شد. وی ادامه داد: این در حالی است که بانک پاسارگاد در سال گذشته نیز با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز ۳ ستاره به عنوان سازمان سرآمد در بین کلیه سازمان‌های شرکت‌کننده شناخته شده بود.
مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: این موفقیت به دلیل توجه ویژه مدیران بانک‌پاسارگاد به سرمایه‌انسانی بانک، به عنوان یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های بانک به دست آمده است. سرمایه‌انسانی که با سرلوحه قرار دادن شعار بانک مبنی بر ” مشتری ذات بانک است” تنها به خدمت به مردم گرامی و توجه به اصل مشتری‌مداری می‌اندیشند.
گفتنی است جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیر نامه و نشان و بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه منابع‌انسانی سازمان‌ها، همه ساله به سازمان‌های برتر ایرانی که مطابق نظام‌نامه جایزه، حایز شرایط لازم هستند، اعطا می‌شود.