جامع نیوز: با حضور ناظران قانونی سی و پنجمین و سی و ششمین مرحله قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک سپه برگزار و برندگان آن مشخص شدند. به گزارش جامع نیوز، در ابتدای این مراسم جلالی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند […]

جامع نیوز: با حضور ناظران قانونی سی و پنجمین و سی و ششمین مرحله قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک سپه برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش جامع نیوز، در ابتدای این مراسم جلالی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند برگزاری قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه گفت: با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا. و تأیید هیأت محترم نظارت در خصوص سی و پنجمین و سی و ششمین مرحله قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز مربوط به سالهای ۹۱ و ۹۲ مقرر شد قرعه کشی حسابهای مذکور به صورت دو دوره مجزا شامل سال ۹۱ (دوره ۱۲ ماهه) و دوره بعدی از ابتدای سال ۹۲ لغایت ۱۵/۷/۱۳۹۳ در یک روز برگزار شود.
مشاور مدیرعامل با اشاره به تلاش و مساعدت بانک مرکزی ج.ا.ا. در ارتباط با مجوز برگزاری قرعه کشی اظهار داشت: حسابهای قرض الحسنه پس انداز مربوط به سال ۹۱ شامل ۷۹۰ کمک هزینه خرید خودرو هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و ۴۲۰.۵۲۱ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال می باشد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی در ادامه سخنانش با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران به جهت برگزاری مراسم قرعه کشی تصریح کرد: حسابهای مشمول سی و ششمین مرحله قرعه کشی مربوط به ابتدای سال ۹۲ لغایت ۱۵/۷/۱۳۹۳ شامل ۵۹۰ کمک هزینه نقدی خرید مسکن هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و ۸۵۶.۷۷۳ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی کمک هزینه خرید صنایع دستی است. جلالی نظری همچنین تعداد کل جوایز این دو دوره از حسابهای قرض الحسنه پس انداز را یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ نفر اعلام و آنرا بی نظیر دانست. در ادامه ایشان با تشکر از حضور ناظران قانونی، مدیران و مسئولین برای برگزاری هر چه بهتر مراسم قرعه کشی افزود: این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز بانک سپه با شعار «حسن باران این است که تبسم دارد» تعیین شده بود. وی هم چنین با اشاره به استقبال بی نظیر مشتریان در این دوره از قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز گفت: استقبال مشتریان برای شرکت در قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک سپه و افتتاح حساب بسیار عالی بوده است