جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با بیان این‌که اقتصاد شهری ارتباط بسیار نزدیکی با اقتصاد ملی دارد‌‌، بر اهمیت نقش این بانک‌، در تامین مالی شهرداری ها با هدف توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی تاکید کرد . به گزارش مرکز ارتباطات رو ابط عمومی بانک شهر‌، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که بانک شهرتلاش […]

جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با بیان این‌که اقتصاد شهری ارتباط بسیار نزدیکی با اقتصاد ملی دارد‌‌، بر اهمیت نقش این بانک‌، در تامین مالی شهرداری ها با هدف توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی تاکید کرد .
به گزارش مرکز ارتباطات رو ابط عمومی بانک شهر‌، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که بانک شهرتلاش دارد تا نقش تخصصی خود را در توسعه شهرها به درستی ایفا کند‌، گفت‌: گسترش روز افزون شهرنشینی و مشکلات خاص زندگی شهرنشینی ، بیش از گذشته موجب شده تا توجه ویژه‌ای به بهینه سازی زندگی ساکنان شهرها شود .
وی افزود‌: این بانک با استفاده از توانمندی‌های بالقوه شهرداری‌ها ، پتانسیل بزرگی را به بالفعل تبدیل کرده که نتیجه آن رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت .
نائب رئیس هیأت مدیره بانک شهر، با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ این بانک با شهرداری‌ها ، اظهار کرد‌: حمایت از پروژه های شهری و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان از اهداف بانک شهر است و به همین منظور، تامین نقدینگی این پروژه‌ها از اولویت‌های اصلی این بانک به شمار می‌آید.
وی خاطر نشان کرد‌: امروز، بالغ بر۸۰ هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اولیه برای خرید اتوبوس، تاکسی، ون و تجهیزات پروژه‌های مختلف در مراکز استان‌ها پیش بینی و امضا شده که هم اکنون از این میزان حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال تبدیل به قرار داد شده است .
پورزرندی با تاکید بر این‌که اقتصاد شهری ارتباط بسیار نزدیکی با اقتصاد ملی دارد‌، تصریح کرد‌: در بحث تامین مالی شهرداری‌ها به منظور توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی و با هدف خدمات رسانی به شهروندان‌، بانک شهر نقش مهم و پر اهمیتی را بر عهده دارد .
مدیر عامل بانک شهر افزود‌: اگرچه مهم‌ترین مولفه شهرداری‌ها‌، حرکت به سمت مجموعه‌ای از درامدهای پایدار است ، اما بانک شهر می‌تواند در این مجموعه مهم‌ترین نقش را بر عهده داشته باشد .
به گفته پورزرندی‌، توسعه پایدار‌، توسعه‌ای است که از طریق آن بتوان نیازهای نسل حاضر را بدون تخریب نسل آینده، مورد توجه قرار داد.