جامع نیوز:بانک سامان در راستای ارایه خدمات مشاوره مالی به مشتریان ویژه و خاص خود و ایجاد فضایی مناسب برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌های مشتریان، خدمت سبدگردانی اختصاصی را ارایه می‌دهد. به گزارش جامع نیوز، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه و خاص، با اشاره به ویژگی‌های خاص این محصول تصریح کرد: در خدمت سبدگردانی اختصاصی، بانک […]

جامع نیوز:بانک سامان در راستای ارایه خدمات مشاوره مالی به مشتریان ویژه و خاص خود و ایجاد فضایی مناسب برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌های مشتریان، خدمت سبدگردانی اختصاصی را ارایه می‌دهد.

به گزارش جامع نیوز، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه و خاص، با اشاره به ویژگی‌های خاص این محصول تصریح کرد: در خدمت سبدگردانی اختصاصی، بانک با همکاری شرکت‌های حرفه‌ای و متخصص گروه مالی سامان، سرمایه مشتری را بر اساس میزان سرمایه و زمینه‌های علاقمندی‌ و سطح تحمل ریسک وی، در قالبی قانونی و شفاف در بورس سرمایه‌گذاری و بر آن نظارت می‌کند.

مدیر امور مشتریان ویژه و خاص بانک سامان گفت: بانک در ارایه خدمت فوق، نقش هماهنگ‌کننده و ناظر را دارد و هیچ‌گونه سهم یا تاثیری بر سود سرمایه‌گذاری مشتری نداشته و همچنین مداخله‌ای در تصمیم‌های سبدگردان و روش اجرای قرارداد دوطرفه بین مشتری و سبدگردان نمی‌کند.

حیدری افزود: با استفاده از این خدمت، مشتریان نیازی به حضور مستقیم در بازار سرمایه نداشته و می‌توانند این وظیفه را به متخصصان بسپارند.

وی درباره تاثیر این خدمت بانک سامان بر بازار سرمایه نیز خاطرنشان کرد: خدمت سبدگردانی اختصاصی سبب هدایت سرمایه‌ها توسط بانک به فعالیت‌های مفید و مولد بازار سرمایه می‌شود.

مدیر امور مشتریان ویژه و خاص بانک سامان پیش‌بینی کرد به دلیل ویژگی‌های منحصربفرد این محصول، به سرعت مورد استقبال مشتریان هدف بانک قرار گیرد.

گفتنی است، مشتریان ویژه و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت می‌توانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه یا با شماره تلفن ۲۲۶۶۱۰۷۳-۰۲۱ داخلی۳ تماس بگیرند.