جامع نیوز:ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سپه برای جلب مشارکت و کمک به توسعه حرم های اعتاب مقدس در عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش جامع نیوز، براساس این تفاهم ایجاد زمینه اخذ وجوه مردم ، مشتریان و کارکنان بانک سپه، طراحی سازوکار و نرم افزار مناسب برای خودپردازها و اینترنت بانک […]

جامع نیوز:ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سپه برای جلب مشارکت و کمک به توسعه حرم های اعتاب مقدس در عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش جامع نیوز، براساس این تفاهم ایجاد زمینه اخذ وجوه مردم ، مشتریان و کارکنان بانک سپه، طراحی سازوکار و نرم افزار مناسب برای خودپردازها و اینترنت بانک و همراه بانک به منظور ایجاد گزینه کمک به عتبات از جمله مفاد این تفاهمنامه است. در مراسم امضای این یادداشت تفاهم همکاری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان از پیوستن بانک سپه به جمع کثیر خادمین اهل بیت علیهم السلام ابراز خرسندی کرد و گفت: ستاد با اتمام همه پروژه های بازسازی محول شده، وارد فاز اجرای طرحهای توسعه ای شده است.
حسن پلارک آخرین پروژه بازسازی را بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین در سامرا برشمرد که پایان یافته و اجرای طرحهای توسعه ای این حرم آغاز شده است. وی اولین طرح توسعه ای را طرح توسعه حرم علوی به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود پروژه بعدی بخشی از طرح جامع توسعه حرم امام حسین در کربلا بنام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) است که با پایان یافتن طراحی آن در ایام اربعین فاز اجرایی آن شروع میشود.
همچنین اجرای طرحهای توسعه ای در کاظمین بنام صحن امام رضا(ع) و تملک زمین های اطراف حرم مطهر در سامرا از دیگر طرحهای توسعه ای ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام شد. حسن پلارک در ادامه با بیان اینکه در این فرآیند همه دستگاهها، نهادها و مردم همت گمارده اند افزود: امضای تفاهم نامه با بانک سپه نیز در ادامه همکاری های شایسته سیستم بانکی کشور با این ستاد برای بازسازی و توسعه حرمهای مطهر در اعتاب مقدسه است.
در ادامه مدیرعامل بانک سپه مصادف شدن امضای این تفاهمنامه و شروع ماه محرم را پربرکت شمرد و گفت کمک به بازسازی اعتاب مقدسه توفیقی است که امروز برای این بانک و مجموعه همکاران آن حاصل شده است. تقوی نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد که با اخذ مجوز حساب ۱۱۰ از بانک مرکزی بتوان جمع آوری نذورات در سطح کشور را بهبود بخشید و با جرای مفاد این تفاهمنامه به وظیفه دینی خویش عمل کنیم.