جامع نیوز: شرکت تایوانی pqi با عرضه چهار فلش مموری جدید و زیبا به بازار خبرساز شد. به گزارش جامع نیوز، دو فلش مموری فانتزی و پرسرعت pqi از سری فلش‌های OTG (یا USB on the Go) به نام های Connect 303 و Connect 304 با دو پورت microUSB و USB وارد بازار شد.Connect 303 […]

جامع نیوز: شرکت تایوانی pqi با عرضه چهار فلش مموری جدید و زیبا به بازار خبرساز شد.

به گزارش جامع نیوز، دو فلش مموری فانتزی و پرسرعت pqi از سری فلش‌های OTG (یا USB on the Go) به نام های Connect 303 و Connect 304 با دو پورت microUSB و USB وارد بازار شد.Connect 303 شمایلی شبیه به یک گربه خندان و پرانرژی دارد و در قالب سه رنگ طلایی، قرمز و آبی ارائه شده که هر یک از آنها در فرهنگ شرقی مفهوم خاصی را القا می‌کنند.طلایی نمادی از ثروت و پیشرفت شغلی، قرمز ارمغانی از سلامتی و خوشبختی و آبی نمادی از آزادی عمل در دنبال کردن آرزوها و رؤیاها می‌باشد.

این محصول با استفاده از فناوری انحصاری پی کیو آی به نام COB (یا چیپ آنبورد) ساخته شده است که باعث کوچک شدن ابعاد فلش شده و خاصیت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و شوک را به آن می‌افزاید. اما مهم‌ترین کارایی این فلش مموری متفاوت آن است که قابلیت اتصال مستقیم به ابزارهای موبایل شما شامل انواع تبلت و موبایل (پشتیبانی کننده از فناوری OTG) را دارد.مزیت فلش مموری‌های OTG: تا پیش از این برای انتقال فایل به ابزارهای موبایل باید از طریق کابل گوشی یا تبلت خود را به سیستم‌های کامپیوتری دسکتاپ متصل می کردیم و سپس فایل مورد نظر خود را دریافت یا ارسال می کردیم، اما به لطف فلش مموری‌های OTG که دارای دو پورت USB و microUSB هستند دیگر نیازی به کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ برای این منظور ندارید و می‌توانید فایل‌های دلخواه خود از قبیل انواع فیلم، عکس یا سند را مستقیما از فلش به ابزارهای موبایل خود منتقل نمایید.

اما مزیت دیگر این نوع فلش مموری‌ها آن است که فایل‌های شما را با سرعت بیشتری در قیاس با بلوتوث یا وای فای منتقل می‌کند. محصول دیگر Connect 304 است که طرح یک پاندای خندان را دارد و علاوه بر ذخیره سازی فایل‌ می‌تواند یک ابزار تزئینی زیبا برای اتصال به تبلت، گوشی یا حتی کیف کاربر باشد. این محصول هم همچون مدل قبلی دارای دو پورت USB و microUSB است که برای اتصال به پی‌سی، لپ‌تاپ و ابزارهای موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر دوی این محصولات دارای استاندارد پرسرعت USB 3.0 هستند و با بالاترین سرعت اطلاعات شما را منتقل می‌کنند.اما pqi دو محصول جدید دیگر را هم به نام‌های U601L و U602L عرضه کرده است که هر دو مجهز به فناوری COB (یا چیپ آنبورد هستند) و به همین دلیل از مقاومت بسیار خوبی در برابر آب، لرزش و گرد و غبار برخوردارند.

این محصولات ظریف و زیبا به خاطر ابعاد کوچک‌شان بهترین انتخاب برای استفاده به همراه الترابوک‌ و لپ‌تاپ‌های باریک و سبک امروزی هستند. مدل U602L دارای یک منفذ کوچک روی بدنه است که می‌توان از آن برای اتصال بند و آویزان کردن فلش به لوازم جانبی از قبیل جاکلیدی و کیف پول استفاده کرد. این مدل در قالب دو رنگ آبی و صورتی عرضه شده است که رنگ مورد علاقه بسیاری از آقایان و خانم‌ها است.مدل U601L هم مانند U602L دارای اینترفیس USB 2.0 است و در دو رنگ پر طرفدار مشکی و سفید عرضه شده است. طول هر دوی این فلش مموری‌ها کمتر از ۵/۲ سانتی متر است و کمتر از ۳ گرم وزن دارند. کلیه فلش مموری‌های کمپانی پی کیو آی با گارانتی لایف تایم و به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه می‌شوند.