جامع نیوز: بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و ششمین جشنواره ملی علمی کاربردی ۵ آبان ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود. به گزارش جامع نیوز، در مراسم بیست و دومین سالگرد دانشگاه جامع علمی- کاربردی که همزمان با ششمین جشنواره ملی علمی- کاربردی برگزار می‌گردد از برترین‌های حوزه‌های مختلف […]

جامع نیوز: بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و ششمین جشنواره ملی علمی کاربردی ۵ آبان ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

به گزارش جامع نیوز، در مراسم بیست و دومین سالگرد دانشگاه جامع علمی- کاربردی که همزمان با ششمین جشنواره ملی علمی- کاربردی برگزار می‌گردد از برترین‌های حوزه‌های مختلف (آموزشی- پژوهشی-فرهنگی و ورزشی) با حضورمسئولین کشور تجلیل خواهد شد. در این همایش که در روز دوشنبه مورخ ۵ آبان ماه ۹۳ در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود علاوه بر روسای موسسات، رؤسای واحدهای استانی و مراکز علمی کاربردی کشور حضور دارند.رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که دانشگاه جامع تنها دانشگاه نسل سوم و مهارت محور و تقاضا محور است که بر اساس توجه به بازار کار و نیاز جامعه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر بر پایه دو نظام پودمانی و ترمی فعالیت می‌کند که میزان دوره‌های ترمی آن بیش از دوره‌های پودمانی است. باید به سمتی حرکت کنیم که دانشگاه به نظامی کاملا پودمانی دست یابد که در این خصوص استاندارد سازی آموزش از الویت اصلی به شمار می‌رود.دکتر شفیعی‌ با بیان اینکه اکثر مهارتهای کشور در مقطع کاردانی هستند به این نکته اشاره کرد که کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه نیز برای کسانی است که پس از پایان دوره کاردانی مهارت محور توانسته‌اند در بازار کار تجربه کسب کنند و نیاز به مدرک بالاتر دارند.