جامع نیوز:دبی، اکتبر ۲۰۱۴؛ Sony Mobile Communications AB خاورمیانه و آفریقا با افتخار اعلام می‌کند که کار را‌ه‌اندازی نخستین فروشگاه فناوری آبی Xperia با نام Xperia Aquatech در شرف اتمام است. این فروشگاه که قرار است سوم دسامبر در ساحل دبی گشایش یابد، میزبان مشتریان منتخب Sony ، افراد بسیار مهم و همچنین رسانه‌های منطقه‌ای […]

جامع نیوز:دبی، اکتبر ۲۰۱۴؛ Sony Mobile Communications AB خاورمیانه و آفریقا با افتخار اعلام می‌کند که کار را‌ه‌اندازی نخستین فروشگاه فناوری آبی Xperia با نام Xperia Aquatech در شرف اتمام است.
این فروشگاه که قرار است سوم دسامبر در ساحل دبی گشایش یابد، میزبان مشتریان منتخب Sony ، افراد بسیار مهم و همچنین رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است تا تجربه‌ای را که ممکن است خاطره ای ماندگار در ذهن آنها بیافریند را برایشان رقم زند. این تجربه شامل نمایش تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های ضدآب سری Xperia Z3 و همچنین لوازم جانبی در فروشگاه زیرآب Xperia Aquatech است.
رودیگر اودنباخ، قائم‌مقام خاورمیانه و آفریقای Sony Mobile دربارهٔ این فروشگاه گفت: «ما قول داده بودیم که سال ۲۰۱۴ سالی بزرگ‌تر، بهتر و برجسته‌تر، هم برای محصولات Sony و هم برای شیوه‌های معرفی این محصولات خواهد بود. Sony Mobile در حال حاضر مجموعهٔ گسترده‌ای از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی با بالاترین رتبه‌بندی ضدآب را به مصرف‌کنندگانش ارائه می‌دهد و امروز ما با خلق نخستین فروشگاه فناوری آبی Xperia Aquatech گام بلندی را برمی‌داریم. این فروشگاه تجربه‌ای فرح‌بخش و فراموش‌نشدنی را به تعدادی از مشتریان و مهمانان ما ارائه می‌کند و بار دیگر اشتیاق Xperia به نوآوری در بازار تلفن‌های هوشمند را برجسته می‌کند.»
به‌منظور ارائهٔ فرصت حضور به مشتریان در این تجربهٔ تکرارنشدنی، مسابقه‌ای تعاملی پیش از افتتاح فروشگاه برگزار خواهد شد و برندگان از این فروشگاه دیدن خواهند کرد.