جامع نیوز:مجمع معتمدین استان البرز با حضور در مدیریت بانک مسکن در استان البرز با مدیر شعب بانک مسکن استان دیدار و از عملکرد بانک مسکن قدردانی کردند. به گزارش جامع نیوز، در این دیدار فریبرز نعیمی مدیر شعب بانک مسکن در استان البرز با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک مسکن در راستای کمک […]

جامع نیوز:مجمع معتمدین استان البرز با حضور در مدیریت بانک مسکن در استان البرز با مدیر شعب بانک مسکن استان دیدار و از عملکرد بانک مسکن قدردانی کردند.
به گزارش جامع نیوز، در این دیدار فریبرز نعیمی مدیر شعب بانک مسکن در استان البرز با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک مسکن در راستای کمک به خانه دار شدن مردم بوده، افزود: ۹۵ درصد از تسهیلاتی که ارایه می دهیم نیز مربوط به این حوزه است.
وی با اشاره به پروژه مسکن مهر، آن را به عنوان شاخص‌ترین فعالیت این بانک ذکر کرد و افزود: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در بخش مسکن همگام با سیاست‌های دولت به منظور حذف قیمت زمین از مسکن و با هدف کمک به اقشار کم‌درآمد در ایجاد سرپناه، تسهیلات ارایه می‌دهد.
مدیر شعب بانک مسکن البرز با اشاره به تاثیر مسکن مهر در ایجاد ثبات و تعادل در بازار مسکن تصریح کرد: بخش بزرگی از افراد جامعه با آورده اندک صاحب خانه‌های صنعتی شدند و این مهم شاید جز با اجرای این پروژه به دست نمی‌آمد.
وی گفت: تاکنون قرارداد پرداخت تسهیلات برای ساخت ۹۴هزار واحد مسکونی مهر در این استان منعقد شده و رقمی بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن مهر انعقاد قرارداد شده است.
نعیمی اظهار داشت: برای احداث ساختمان‌ها به سبک سنتی ۲۰۰میلیون ریال، نیمه صنعتی ۲۲۰میلیون ریال و صنعتی ۲۵۰میلیون ریال وام با نرخ سود هفت درصد در کرج و چهار درصد در سایر شهرهای استان با مدت بازپرداخت ۱۵ساله تعیین و پرداخت شده که این امر نقش به‌سزایی در توسعه و گسترش ساخت و ساز مسکن ارزان قیمت داشته است.
در ادامه این دیدار اعضای مجمع معتمدین استان البرز نیز با تمجید از روند فعالیت‌‌های بانک مسکن از مدیر و کارکنان شعب استان قدردانی کردند.محسنی دبیر این مجمع عملکرد بانک مسکن را در حوزه‌‌‌های مختلف به ویژه در خانه‌دار کردن مردم بی‌نظیر و ارزشمند توصیف کرد و افزود: این مجمع آمادگی کامل دارد تا با بهره‌گیری از ارتباط و تعامل خود یاری‌رسان بانک مسکن در سطح استان باشد.