جامع نیوز:بانک ملی ایران با هدف افزایش سرعت و کارایی خدمات بانکی، نسخه جدید همراه بانک (نسخه۲/۴) را راه‌اندازی کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک ملی ایران، در نسخه جدید همراه بانک ملی ایران، علاوه بر خدمات گذشته، امکان انتقال وجه به شماره تلفن همراهِ صاحب حساب مقصد فراهم شده است. این سرویس در حال […]

جامع نیوز:بانک ملی ایران با هدف افزایش سرعت و کارایی خدمات بانکی، نسخه جدید همراه بانک (نسخه۲/۴) را راه‌اندازی کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک ملی ایران، در نسخه جدید همراه بانک ملی ایران، علاوه بر خدمات گذشته، امکان انتقال وجه به شماره تلفن همراهِ صاحب حساب مقصد فراهم شده است.
این سرویس در حال حاضر برای مشتریانی فعال است که در مبدا و مقصد، نرم‌افزار همراه بانک ملی ایران بر روی گوشی‌های همراهشان نصب باشد.
در این نسخه جدید، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه مشتری مقصد، لیستی از شماره حساب های مرتبط به آن شماره تلفن همراه، به نمایش در می آید که مشتری مبدا می‌تواند با انتخاب هر کدام از حساب ها، عملیات انتقال وجه را انجام دهد.
دریافت مانده حساب یا کارت،دریافت صورت حساب، انتقال وجه به حساب خود و سایرین، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت، اعلام مفقودی کارت، استعلام چک و تعیین تاریخ سر رسید چک و . . . از جمله خدماتی است که علاوه بر سرویس جدید، در نرم‌افزار همراه بانک ملی ایران قابل دریافت است .
مشتریان برای دسترسی به نسخه جدید همراه بانک ملی ایران می توانند به سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir مراجعه و با انتخاب منوی معرفی خدمات، زیر منوی خدمات الکترونیک و سپس گزینه همراه بانک ملی ایران به نسخه ۴.۲ همراه بانک دسترسی پیدا کنند.