جامع نیوز:اسپرینگ که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۴ رونمایی شد، در حال حاضر عنوان باریک ترین و کم وزن ترین گوشی تولیدی جی ال ایکس را به خود اختصاص داده است. به گزارش جامع نیوز، فاکتور وزن و ضخامت یکی از مولفه های اصلی انتخاب تلفن همراه از نگاه مصرف […]

جامع نیوز:اسپرینگ که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۴ رونمایی شد، در حال حاضر عنوان باریک ترین و کم وزن ترین گوشی تولیدی جی ال ایکس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش جامع نیوز، فاکتور وزن و ضخامت یکی از مولفه های اصلی انتخاب تلفن همراه از نگاه مصرف کنندگان شده است. به این صورت که امروزه اکثر کمپانی های فعال این عرصه با روانه کردن گوشی های سبک و باریک به بازار گوی رقابت را از یکدیگر می ربایند.شرکت ارتباط همراه گویا اروند، جی ال ایکس، پس از عرضه نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود از جمله جی۴ و جی۵ و اسپایدر۱ اقدام به طراحی و تولید تلفن همراه اسپرینگ کرده تا با حضوری قدرتمند در بازار فناوری تلفن همراه نظر آن دسته از مشتریانی را که این دو فاکتور برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است را نیز جلب کند.

اسپرینگ که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۴ رونمایی شد، در حال حاضر عنوان باریک ترین و کم وزن ترین گوشی تولیدی جی ال ایکس را به خود اختصاص داده است.
این گوشی با ضخامت ۷.۸ میلیمتر و وزن ۱۳۵ گرم دارای مشخصه هایی همچون صفحه نمایش ۴.۶ اینچ qHD ، پردازنده: Quad Core چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه RAM 1 گیگا بایت DDR2، سیستم عامل اندروید ۴.۲، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، مکالمه تصویری ۳G ، رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ و دوربین ۸ مگاپیکسل با قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند ، دوربین جلو ۲ مگا پیکسل. فیلمبرداری پیش فرض HD و با قابلیت فیلمبرداری Full HDو باطری ۱۵۰۰ است.این محصول در تمامی نمایندگی های رسمی و وبسایت شرکت ارتباط همراه گویا اروند با قیمت ۵۷۹,۰۰۰ تومان عرضه می شود