جامع نیوز:فریبرزنعیمی مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک مسکن کمک به خانه دار شدن مردم بوده است، افزود: ۹۵ درصد از تسهیلاتی که ارائه می دهیم نیز در این حوزه قرار دارد. به گزارش جامع نیوز،وی با اشاره به پروژه مسکن مهر، آن را به عنوان شاخصترین فعالیت […]

جامع نیوز:فریبرزنعیمی مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک مسکن کمک به خانه دار شدن مردم بوده است، افزود: ۹۵ درصد از تسهیلاتی که ارائه می دهیم نیز در این حوزه قرار دارد.
به گزارش جامع نیوز،وی با اشاره به پروژه مسکن مهر، آن را به عنوان شاخصترین فعالیت این بانک ذکر کرد و افزود: تاکنون قرارداد پرداخت وام به مبلغ ۲۲هزار میلیارد ریال منعقد شده است که از این میزان تا کنون رقمی معادل۶هزار میلیارد ریال به مرحله فروش اقساطی رسیده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز اظهار داشت : ۳۹میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده و در بخش مسکن روستایی بیش از ۸۱میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن استان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با اشاره به حجم روز افزون فعالیتهای مرتبط با طرح مسکن مهر در شعب بانک مسکن و فشارکار مضاعف و دو چندان که از این حیث بر دوش کارکنان این بانک قرار دارد از همه سازمانها و نهادهای مرتبط خواست ضمن پیگیری مستمر ،فرایند معرفی متقاضیان به بانک را در جهت تسریع در فروش اقساطی تسهیلات مجدانه پیگیری نمایند.
نعیمی تاکید کرد: همه کارکنان بانک مسکن و مجموعه مدیریت استان آمادگی کامل خواهند داشت در صورت معرفی متقاضیان از سوی نهادهای ذیربط در حداقل زمان عملیات مربوط به تشکیل پرونده و تحویل دفترچه قسط به مراجعین را به انجام برسانند.
وی در پایان با تأکید بر آمادگی بانک مسکن جهت پرداخت تسهیلات به پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان افزود:پرداخت و تآمین مالی واحدهایی که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک معرفی شود همچون گذشته ادامه خواهد داشت.