جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر تعامل این بانک با شهرداری‌ها در توسعه زیر ساخت‌‌های شهری‌، اظهار کرد‌: بدون تردید همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و جلب مشارکت بخش‌های خصوصی برای توسعه زیر ساخت‌های شهری‌، موثر و نتیجه بخش بوده است . به گزارش جامع نیوز، دکتر […]

جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر تعامل این بانک با شهرداری‌ها در توسعه زیر ساخت‌‌های شهری‌، اظهار کرد‌: بدون تردید همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و جلب مشارکت بخش‌های خصوصی برای توسعه زیر ساخت‌های شهری‌، موثر و نتیجه بخش بوده است .
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر، تعامل و همکاری تنگاتگ با شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته است، تصریح کرد‌: با توجه به گستردگی حوزه عملکرد شهرداری‌ها به عنوان نهادی خدماتی و اجتماعی، بانک شهر با ارائه سبد خدماتی متنوع می تواند نقش مهمی در ارتقای عملکرد شهرداری‌ها و جلب رضایت مشتریان و شهروندان در سطح کلانشهرهای کشور ایفا کند .
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ با شهرداری‌های مختلف کشور افزود‌: بانک شهر باید نقش تخصصی خود را در توسعه شهرها ایفا کند و از این رو با اقدامات مختلف سعی داشته تا زمینه ارتقای توانمندی‌های متقابل و تعامل با شهرداری‌ها و شورای شهر را فراهم سازد.
مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد‌: مدیریت شهری با اتکا به دانش و تجربه مدیران و کارشناسان خود توانسته است خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند و با ایجاد زیر ساخت‌ها و احداث مراکز فرهنگی، ورزشی، هنری، رفاهی و خدماتی، نقش مهمی در تامین سرانه مورد نیاز شهروندان و تحقق اهداف مدیریت شهری مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی به عهده داشته است که بدون تردید در این راه ،همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و جلب مشارکت بخش‌های خصوصی برای توسعه زیر ساخت‌ها‌، موثر و نتیجه بخش بوده است .
به گفته پورزرندی‌، همکاری بانک شهر و شهرداری‌ها ، رضایت نسبی را در عرصه شهرها به همراه داشته است و قطعا بانک شهر می‌تواند در بحث تامین منابع مالی شهرداری‌ها به منظور توسعه و گسترش پروژه‌ های عمرانی به منظور خدمات رسانی به شهروندان‌، نقش مهمی داشته باشد .