جامع نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان گفت: دردیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان، تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته است و از وجود مشتریان برای توسعه روابط تجاری با بانک و همچنین ایجاد خدمات جدید بانکی بهره خواهیم برد. به گزارش جامع نیوزعلی دیواندری در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان، اظهار داشت : تمام شما عزیزان […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان گفت: دردیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان، تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته است و از وجود مشتریان برای توسعه روابط تجاری با بانک و همچنین ایجاد خدمات جدید بانکی بهره خواهیم برد.

به گزارش جامع نیوزعلی دیواندری در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان، اظهار داشت : تمام شما عزیزان از افتخارات این کشور به شمار می آیید و بانک پارسیان میزبان تعداد محدودی از مشتریان پرانرژی خود در عرصه های گوناگون است.
مدیرعامل بانک پارسیان هدف اصلی از برگزاری این همایش را تجدید پیوند و توسعه همکاری با مشتریان عنوان و خاطر نشان کرد : حیات یک بانک در دستان مشتریان بانکی است و مشتری جزو کانون اصلی تحولات یک بانک است؛ در واقع می توان تاکید کرد که ارزش یک بانک به مشتریان آن بستگی دارد.
دیواندری اصل مشتری مداری را یک واقعیت دانست و خاطرنشان کرد: نمی توان این موضوع را پنهان کرد و یا در توصیف های خود به آن اشاره ای نداشت. در دیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته و توسعه تجاری با مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به اینکه صنعت و خدمت به کشور در دستان مشتریان بانک ها است، تصریح کرد: شما مشتریانی که در صنایع مختلف و با انرژی فراوان برای موفقیت این کشور تلاش می کنید و همواره طرح و خدمات جدیدی را به کشور معرفی می نمایید، می توانید در تحول صنعت کشور نقش اساسی ایفا کنید.
وی گفت: به عنوان یک ایرانی، دستان توانمند شما را می بوسم و به شما مشتریان فعال در عرصه خدمت رسانی به کشور افتخار می کنم؛ همچنین خرسندم که از طریق بانک پارسیان خدمتگزار افرادی هستیم که به مملکت خود صادقانه خدمت می کنند و انرژی تولید را به کشور منتقل می سازند.
مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه «هر کشور را از اقتصاد فعال آن می شناسند» اذعان کرد: نباید با خودمان تعارف داشته باشیم، اگر بخواهیم در دنیا حساب ویژه ای بر روی کشورمان باز شود، باید در اقتصاد و صنعت پیشرفت کنیم؛ زیرا تمام کشورهای دنیا در تعاملات خود بر روی اقتصاد کشور مقابل حساب ویژه ای باز می کنند و اگر امروز کشورمان در صنعت خود با پیشرفت مواجه است، این مُهم از دست شما عزیزان برآمده است.
وی افزود: امروز سرمایه گذاران در زمینه های انرژی، پتروشیمی، پزشکی و… در بانک پارسیان فعال هستند و شرمنده ایم که در بعضی مواقع توانایی قدردانی از یکایک شما عزیزان را نداریم.
دیواندری اظهار داشت : امیدواریم تمام عوامل بانک پارسیان خدمتگزاری را به نحوه شایسته ای که در شان مشتریان است انجام دهند تا بتوانیم با حمایت شما دوستان، ایرانی سرافراز، آباد و مثال زدنی را داشته باشیم.
مدیرعامل بانک پارسیان به نقش تاثیرگذار کارآفرینان در کشور نیز اشاره داشت و گفت: با مشکلات متعدد نباید در حق کارآفرینان ظلم کرد، نباید انرژی این افراد با کاغذ بازی و وقت تلف کردن گرفته شود و باید تمام مسؤولان به سهم خود زمینه فعالیت و تولید را آماده کنند.
وی در پایان تاکید کرد: بانک پارسیان همواره تمایل دارد از نظرات یکایک مشتریان خود بهره مند شود و درخواست من این است که شما دوستان، یاور بانک و مددکار ما طبق سال های گذشته باشید.