جامع نیوز:بانک آینده، در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداری الکترونیکی، اقدام به برپایی جشنواره پذیرندگان پایانه­های فروش با عنوان «غدیر» نمود. این دوره از ارزیابی پذیرندگان، از تاریخ ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ آغاز شده و تا پایان مهر ماه سال­جاری، ادامه داشت. بر این اساس و با انجام قرعه‌کشی به­‌صورت […]

جامع نیوز:بانک آینده، در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداری الکترونیکی، اقدام به برپایی جشنواره پذیرندگان پایانه­های فروش با عنوان «غدیر» نمود. این دوره از ارزیابی پذیرندگان، از تاریخ ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ آغاز شده و تا پایان مهر ماه سال­جاری، ادامه داشت.

بر این اساس و با انجام قرعه‌کشی به­‌صورت الکترونیکی در بین تمام پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده، شش(۶) برنده جایزه یک‌صد میلیون ریالی جشنواره، به­ شرح زیر مشخص شده و برندگان خوشبخت، جوایز خود را با حضور مدیران شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده، روز سه­شنبه، مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۴ دریافت نمودند.

– اکبر ظهیری

– احسان حیدری رامشه

– علی گلرخان

– قاسم محمودی فشتمی

– سعید مقدم فر

– علی جناب

شایان ذکر است؛ مشتریان عزیز و دارندگان پایانه­های فروش بانک ‌آینده، برای اطلاع از برگزاری جشنواره­ها و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات، می­توانند به تارگاه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا مراجعه نمایند.