جامع نیوز:دومین جشنواره جایزه بدیع الزمان فروزانفر، با مشارکت بانک پاسارگاد به عنوان حامی اصلی و حضور چهره‌های ادبی و فرهنگی ایران برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، در این جشنواره که در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۳ و در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، چهر‌ه‌های فرهنگی و ادبی کشور، ضمن بزرگداشت مقام این […]

جامع نیوز:دومین جشنواره جایزه بدیع الزمان فروزانفر، با مشارکت بانک پاسارگاد به عنوان حامی اصلی و حضور چهره‌های ادبی و فرهنگی ایران برگزار شد.
به گزارش جامع نیوز، در این جشنواره که در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۳ و در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، چهر‌ه‌های فرهنگی و ادبی کشور، ضمن بزرگداشت مقام این استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی و ادیب سرشناس، به بیان ویژگی‌ها و خاطراتی از این استاد گرانقدر پرداختند. در این مراسم همچنین علاوه بر تقدیر از برگزیدگان و ناشران برگزیده جشنواره، از کتاب‌های استاد زنده‌یاد فروزان‌فر که به همت انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده رونمایی شد.
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر حمایت از فرهنگ و هنر کشور، ضمن بزرگداشت چهره‌های عرصه‌های مختلف ادبی، فرهنگی و هنری، یاد و خاطره این عزیزان را همواره زنده نگاه می‌دارد.
گفتنی است بدیع الزمان فروزانفر، استاد فرهیخته و دلسوز زبان و ادبیات پارسی، بسیاری از اساتید سرشناش ادبیات پارسی را تربیت کرده‌است. وی در شیوه تدریس از نبوغ ذاتی و مهارت‌های علمی، کلامی و عقلی برخوردار بوده و آثار و تالیفات ارزشمندی را در این حوزه از خود برجای گذاشته‌است.