جامع نیوز: برند گوشی‌های هوشمند اسمارت رونمایی شد و برای نخستین‌بار در ایران با ضمانت ۱۸ماهه و تعویض ۶۰ روزه به همراه خدمات پس از فروش مطلوب به بازار آمد. به گزارش جامع نیوز، محمدرضا نیک‌نفس، رئیس هیات‌مدیره شرکت اسمارت تکنولوژی قشم در مراسم رونمایی از برند گوشی‌های هوشمند اسمارت ، اظهار داشت: «ما با […]

جامع نیوز: برند گوشی‌های هوشمند اسمارت رونمایی شد و برای نخستین‌بار در ایران با ضمانت ۱۸ماهه و تعویض ۶۰ روزه به همراه خدمات پس از فروش مطلوب به بازار آمد.

به گزارش جامع نیوز، محمدرضا نیک‌نفس، رئیس هیات‌مدیره شرکت اسمارت تکنولوژی قشم در مراسم رونمایی از برند گوشی‌های هوشمند اسمارت ، اظهار داشت: «ما با همکاری یک تیم حرفه‌ای بررسی و دریافت اطلاعات از بازار موبایل کشور را آغاز کردیم و پس از مدتی به این نتیجه رسیدیم که بازار موبایل ایران کشش ورود یک برند جدید که کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش منظم را داشته باشد را دارد و بر این اساس پس از یک دهه فعالیت شرکت اسمارت تکنولوژی قشم تصمیم گرفتیم با واردکردن گوشی‌های هوشمند اسمارت امکان رقابت و فروش را در این بازار ایجاد کنیم». نیک‌نفس ادامه داد: «بعد از یک سال تحقیقات و امکان‌سنجی و بررسی کنترل کیفیت این کالا با انواع تست‌های فنی و میدانی و عملیاتی دریافتیم این گوشی‌ها که توسط یک شرکت معتبر فرانسوی که با کارخانه‌های معظم سازنده موبایل تحت قرارداد است ساخته می‌شود، قابلیت نمود در بازار ایران را دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت اسمارت تکنولوژی قشم افزود: «با تکیه بر تجربه و توان خود سعی کردیم کالایی را به بازار ارائه دهیم که تمام بخش های با توجه به سلیقه و قدرت خرید خود بتوانند آن را تهیه کنند و بر این اساس ۸ مدل مختلف این گوشی‌ها را برای ارائه به بازار کشور آماده کردیم. نیک‌نفس با بیان اینکه هدفگذاری این شرکت در حوزه تامین صددرصدی سبد کالایی است اظهار داشت: «برای آسایش استفاده‌کنندگان این محصول در ایران یک نمایندگی معظم با مرکز تجهیزات بسیار پرقدرت مجهز شد که پس از خرید محصول، مشتری دغدغه خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی‌های معیوب معمول بازار را نداشته باشد». رئیس هیئت مدیره شرکت اسمارت تکنولوژی قشم همچنین در خاتمه گفت: «به‌زودی دیگر محصولات این برند از جمله گوشی‌های فیوچر و انواع تبلت و پاوربانک نیز به بازار ایران معرفی خواهد شد». بر اساس این گزارش، همچنین مهندس بهداد نجفی اسداللهی،مدیر عامل شرکت اسمارت آرین از شرکت های گروه اسمارت و مدیر بازاریابی شرکت اسمارت تکنولوژی قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: «این گروه در سال ۷۴ کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۹ شرکت جزو زیرمجموعه‌های این شرکت است که در کشورهای مختلف فعالند». بهداد نجفی افزود: «تکنولوژی گوشی‌های هوشمند اسمارت بر اساس مولفه‌های اروپایی طراحی شده و بر این اساس در بهترین کارخانه‌ها ساخته و مونتاژ می‌شوند.

مدیر مارکتینگ اسمارت تکنولوژی قشم ادامه داد: «همه مدل های گوشی‌های برند اسمارت از سیستم‌عامل اندروید ۴/۴ بهره می‌برند و البته باید افزود که این گوشی‌ها امکان فنی اضافه کردن چند نرم‌افزار دیگر را نیز دارا هستند.مدیر عامل شرکت اسمارت آرین با بیان اینکه امکان تعویض ۶۰ روزه این گوشی و همچنین گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۶ ماهه آن در کشور بی‌سابقه است گفت: «گارانتی این گوشی برخلاف نمونه‌های مشابه برندهای دیگر تنها از زمانی آغاز می‌شود که سیم‌کارت درون آن قرار گیرد و بر این اساس با ارسال یک پیامک خودکار به مرکز اسمارت این گارانتی شروع می‌شود». نجفی ضمن معرفی انواع مدل‌های گوشی این برند در خصوص مدل Tesla گفت: «در میان این ۸ مدل گوشی Tesla صفحه نمایشی با قابلیت Full HD دارد و روی پنل آن دوربین ۸مگاپیکسلی در جلو و ۱۶مگاپیکسلی در پشت نصب شده است».وی در مورد مدل vega نیز بیان کرد: «پردازنده هشت هسته‌ای مدل Vega با یک گیگابایت حافظه RAM و هشت‌گیگابایت فضای خالی ذخیره‌سازی از این مدل یک گوشی پرقدرت به‌وجود آورده است». نجفی همچنین در خصوص مدل Prime نیز اظهار داشت: «صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچ است و RAM یک گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی دارد.گفتنی است برند گوشی‌های هوشمند اسمارت با سطح قیمتی دو میلیون تا ده‌میلیون ریال از روز شنبه به بازار موبایل کشور وارد شده و قابلیت عرضه خواهد یافت.