جامع نیوز:در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دستور العمل «ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط موسسات اعتباری» صورتهای مالی بانک صادرات ایران و سایر اطلاعات با اهمیت بر روی سایت این بانک به نشانی اینترنتی www.bsi.ir منتشر شده است . به گزارش جامع یوزاز بانک صادرات […]

جامع نیوز:در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دستور العمل «ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط موسسات اعتباری» صورتهای مالی بانک صادرات ایران و سایر اطلاعات با اهمیت بر روی سایت این بانک به نشانی اینترنتی www.bsi.ir منتشر شده است .
به گزارش جامع یوزاز بانک صادرات ایران، صورتهای مالی این بانک منتهی به اسفند هر سال به همراه گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی در مجمع عمومی عادی سالانه به صورت مجلدی چاپ و در اختیار سهامداران حقیقی و حقوقی قرار می گیرد .
بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران به منظور ارایه اطلاعات صحیح ، شفاف و به موقع، ضمن انتشار صورتهای مالی اقلام با اهمیت آن به صورت جداگانه با قابلیت مقایسه نسبت به دو دوره قبل در سایت خود درج نموده است .
گفتنی است این بانک با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴۶٠٠ دستگاه خودپرداز، ۴۴٠ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای بانک صادرات ایران ، ١۶٣٠ شرکت تولیدی، بازرگانی و خدماتی عضو سیستم واریز جمعی وجوه، ٣٧٧ هزار مشتری اینترنتی، ۴٣ میلیون کارت الکترونیکی صادره و ۵٣ میلیون حساب سپهری به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور نقش مهمی در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیکی در کشور ایفا نموده است و با ارایه انواع خدمات نوین بانکی در خدمت آحاد هموطنان گرامی می باشد​