جامع نیوز:مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از رشد میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد این بانک خبر داد و گفت‌: بر اساس تماس‌های دریافتی میزان رضایتمندی مشتریان این بانک از ۶۹ درصد در تابستان سالجاری به حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است که این رضایتمندی بیشتر در حوزه تکریم ارباب رجوع و حسن انجام […]

جامع نیوز:مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از رشد میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد این بانک خبر داد و گفت‌: بر اساس تماس‌های دریافتی میزان رضایتمندی مشتریان این بانک از ۶۹ درصد در تابستان سالجاری به حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است که این رضایتمندی بیشتر در حوزه تکریم ارباب رجوع و حسن انجام وظیفه از سوی کارکنان و مدیران شعب بوده است .
به گزارش جامع نیوز، علیرضا محمودی با اشاره به این که راه اندازی مرکز ۸۶۵۵ ، با شعار “بانک شهر، بانک پاسخگو”‌، در راستای تسهیل ارتباط اثر بخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان ایجاد شده است، تصریح کرد : به همین منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و تبدیل تهدیدها به فرصت که در نهایت منجر به اعتماد سازی میان بانک و مشتریان آن می شود در دستور کار قرار دارد و نهادینه کردن فرهنگ نظارت در سازمان با اصلاح و بهبود روش ها از جمله اولویت هایی است که دنبال می‌شود .
محمودی خاطر نشان کرد : میزان رسیدگی به پیام‌ها از میزان ۷۶ درصد در تابستان به ۸۶ درصد افزایش یافته است .
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: بر اساس تماس‌های دریافتی میزان رضایتمندی مشتریان این بانک از ۶۹ درصد به حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است و این رضایتمندی بیشتر در حوزه تکریم ارباب رجوع و حسن انجام وظیفه از سوی کارکنان و مدیران شعب بوده است .
وی خاطر نشان کرد : همچنین میزان نارضایتی از عملکرد بانک نیز از ۱۵ درصد در تابستان سالجاری به ۹ درصد کاهش یافته است که همین میزان نارضایتی نیز در دست بررسی و حل است .
محمودی با اشاره به رشد ۴۷ درصدی پیام های سامانه ۸۶۵۵ ابراز امیدواری کرد تا با اعتماد سازی که از طریق این حوزه انجام شده است ، روز به روز شاهد رضایتمندی بیشتر مشتریان و تحقق اهداف بانک باشیم.